nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Produkty MAKRO Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne

MAKRO Polska poszerza asortyment o nowe produkty marki MAKRO Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju. W ofercie sieci hurtowni pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jabłka odmiany Szara Reneta.

 

MAKRO Polska nieustannie rozwija ofertę marki MAKRO Chef. Stworzona z myślą o przedstawicielach polskiej branży gastronomicznej, powstała ona w konsultacji z ekspertami i szefami kuchni. Obecnie sieć hurtowni posiada w swojej ofercie ponad 700 produktów marki własnej. Od niedawna asortyment sieci poszerzył się o nowe produkty posiadające sygnaturę programu Polskie Skarby Kulinarne. Celem programu jest podnoszenie standardów kuchni polskiej oraz zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

 

Sieć hurtowni bierze pod uwagę kluczowe znaczenie, jakie mają dla rozwoju polskiej gastronomii lokalne produkty. W ofercie MAKRO pojawiły się kultowe smaki sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne – jabłka do pieczenia odmiany Szara Reneta. Owoce charakteryzują się intensywnym smakiem i zawierają najwięcej ze wszystkich odmian antocyjanów, czyli barwników roślin wspomagających układ krążenia, wzrok i pamięć. Doskonale smakują na surowo, są również idealne jako przetwory lub dodatek do wielu dań.

 

Oznaczone symbolem programu Polskie Skarby Kulinarne zostały również jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe i  kiełbasa biała parzona.

 

Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni, m.in.: ryże, kasze, sosy, miody, warzywa i owoce.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Polska poszerza asortyment o nowe produkty marki MAKRO Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju. W ofercie sieci hurtowni pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jabłka do pieczenia gatunku Szara Reneta.

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Polska poszerza asortyment o nowe produkty marki MAKRO Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju. W ofercie sieci hurtowni pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jabłka do pieczenia gatunku Szara Reneta.