handel media/marketing/reklama

Galeria Klif – nowa strategia marketingowa przynosi efekty

30.01.2020 | Galeria Klif

Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.

2019 rok upłynął pod znakiem wdrażania nowej strategii wizerunkowej marki, opartej o otwartość, różnorodność i bliską współpracę ze społecznością lokalną. 

Mecenat nad kulturą

Galeria zaangażowała się w liczne akcje współpracy z kulturą i instytucjami kultury. Klif promował działalność młodych artystów i zaangażował się w międzynarodowy festiwal kultur - Globaltica. Najszerzej komentowaną akcją galerii była współpraca z Muzeum Miasta Gdyni, które wspólnie z galerią przygotowało 5 wernisaży wystaw, prezentujących historię “miasta
z morza i marzeń”.

Sukces wizerunkowy podkreśliła obecność przedstawicieli środowisk artystycznych, kulturalnych, szkolnych, ale również władz miejskich. Zapowiadane są kolejne wydarzenia, bowiem Galerię Klif i Muzeum wiąże wieloletnia umowa.

95 tysięcy głosów w niezwykłym konkursie

Swój związek z Gdynią galeria podkreśliła też organizując we współpracy z największą lokalną gazetą - “Dziennikiem Bałtyckim”, wydawnictwem Polska Press oraz Muzeum Miasta Gdyni konkurs “Z miłości do Gdyni”. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie osób, które stanowią współczesne gdyńskie ikony - społeczników, osoby przedsiębiorcze czy aktywne na niwie kulturalnej. W trwającym 6 tygodni plebiscycie oddano łącznie aż 95 tys. głosów! Patronat nad konkursem objął Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.

Strategiczny sojusz z przedsiębiorczymi kobietami

Rozwijając działalność CSR Galeria Klif postawiła na współpracę z prężnym i aktywnym Polskim Stowarzyszeniem Kobiet Biznesu. PSKB regularnie korzysta z wsparcia Galerii w organizacji popularnych spotkań – „Śniadań Mistrzyń”, gromadzących każdorazowo kilkadziesiąt pań. Od kwietnia 2019 roku Klif gościł 3 takie spotkania, w których udział wzięło łącznie prawie 150 uczestniczek. Współpraca jest kontynuowana w 2020 r.

Miejsce, w którym kreatywnie spędza się czas

Galeria realizuje także aktywności adresowane do rodzin i dzieci. Gang Kliffiego - zabawne maskotki, które można kolekcjonować, jako nagrody akcji paragonowej, uczyły małych gdynian angielskiego, kreatywnego spędzania czasu czy robotyki. Łącznie w cotygodniowych zajęciach od września 2019 roku udział wzięło prawie 250 dzieci.

Klif zaprosił też klientki i klientów do skorzystania z nowej usługi doradztwa stylizacji i makijażu pn. Klif Glam&Fashion Studio. W ramach usługi porad udzielali profesjonalni styliści tj. Katarzyna Kobiela, Grzegorz Bloch i Hanna Zacharewicz oraz znana makijażystka gwiazd Magdalena Pieczonka. Usługa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów
i będzie kontynuowana także w 2020 roku.

informacje o firmie

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski.  Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

informacje o firmie

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski.  Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.