handel media/marketing/reklama

Lider jest jeden: Rossmann najsilniejszą marką wśród drogerii

Podobnie jak rok temu najsilniejszą marką wśród drogerii i aptek jest Rossmann. Nie ma konkurencji, szczególnie jeśli chodzi o liczbę tekstów i wzmianek oraz ich dotarcie do odbiorców - wynika z badania Top Marka 2019 przeprowadzonego przez dwumiesięcznik Press.

Pod uwagę wzięto aż 50 różnych branż. Tworząc indeks siły marki, redakcja brała pod uwagę: liczbę publikacji o danym brandzie (o Rossmannie wzmiankowano aż 104 tys. razy!), ich zasięg oraz udział wzmianek pozytywnych. Siła marki dla Rossmanna to 1273364, dla porównania siła marki drugiej w tej kategorii Sephory to zaledwie 429560.

Według redakcji Press znakiem szczególnym Rossmanna są atrakcyjne promocje np. 2+2, o których klienci informują się nawzajem w mediach społecznościowych, ale o których pisze także prasa i serwisy internetowe.

Ponadto popularnością cieszy się akcja charytatywna „Pomagamy jak umiemy”, dzięki której klienci mogą zbierać i przekazywać punkty lokalnym organizacjom pomagającym: domom dziecka, samotnym matkom, hospicjom czy schroniskom dla zwierząt.

Lokalne media odnotowały także sponsorowanie przez Rossmanna Biegu Ulicą Piotrkowską, a ekonomiczne i branżowe – raport „OC&C Retail Proposition Index 2018”, według którego Rossmann jest drugą najlepiej postrzeganą siecią detaliczną w Polsce.

Agata Nowakowska

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie