handel media/marketing/reklama

Start loterii Wielkie Darmowe Zakupy w Carrefour

01.10.2019 | Carrefour Polska

W najnowszej loterii Carrefour na klientów sieci czeka kilkaset tysięcy bonów zakupowych o wartości od 10 do 500 zł. Codziennie do wygrania jest również karta podarunkowa Carrefour o wartości 12 000 zł. Łączna pula wszystkich nagród w loterii to wartość prawie 4 MILIONÓW złotych. Loteria trwa od 1 do 27 października br.

W akcji mogą uczestniczyć wszyscy klienci sklepów Carrefour. Jak wziąć udział w loterii i zyskać szansę na wygraną? Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów Carrefour: hipermarkecie, supermarkecie, sklepie Rast lub wybranym sklepie franczyzowym. Wartość zakupów powinna wynosić min. 80 zł w hipermarkecie lub min. 40 zł w supermarkecie, sklepie Rast lub wybranym sklepie franczyzowym. Po spełnieniu warunków promocji klient otrzymuje kupon loteryjny lub dwa kupony z aplikacją mobilną. Pod lewym okienkiem na kuponie kryje się ewentualna nagroda natychmiastowa w postaci bonu zakupowego o wartości od 10 do nawet 500 zł, a pod prawym okienkiem nadrukowany jest kod numeryczny, który należy zarejestrować na stronie internetowej www.loteria.carrefour.pl.

Codziennie, od 2 października spośród zarejestrowanych kodów losowana będzie jedna karta podarunkowa („Zakupy na cały rok”) o wartości 12 000 złotych. Zarówno bony jak i kartę podarunkową można wykorzystać na dowolne zakupy w Carrefour. W każdym losowaniu biorą udział wszystkie zarejestrowane od początku loterii kody z wyłączeniem zwycięskich. Oznacza to, że kod zarejestrowany pierwszego dnia loterii weźmie udział w 27 losowaniach.

Kampania komunikacyjna dotycząca loterii Wielkie Darmowe Zakupy w Carrefour obejmuje spoty reklamowe w ogólnopolskiej telewizji, radiu, działania w internecie, w tym w social media, a także materiały promocyjne w sklepach uczestniczących w loterii. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.loteria.carrefour.pl.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour Polska

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour Polska

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.