Rossmann słucha klientów
Każdy klient posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann może od 2 września oceniać drogerie, które właśnie odwiedził. Pozwoli nam to zadbać o jeszcze większy komfort naszych klientów w przyszłości.
Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”. Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek" – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, poprosimy go o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie powinniśmy według niego poprawić?
A) Czystość,
B) Uprzejmość,
C) Dostępność asortymentu?
Zostawiamy także możliwość zaznaczenia opcji D) „Inne", co stanowić będzie wskazówkę, że musimy zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.
Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów lepiej poznamy ich opinie dotyczące wyglądu naszych drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I jeśli zajdzie taka potrzeba – będziemy wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany.
Agata Nowakowska
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113