handel

Owoce MAKRO Chef sygnowane programem Polskie Skarby Kulinarne w halach MAKRO

W ofercie sieci hurtowni MAKRO Polska pojawiło się pięć nowych produktów pod parasolem marki MAKRO Chef: pigwowiec, dereń, czarny bez, jeżyna i dzika róża. Produkty wpisują się w tradycyjną kuchnię polską, dlatego też posiadają sygnaturę programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest podnoszenie standardów kuchni polskiej.

 

Produkty te są kolejnymi, po grzybach, wprowadzone z sygnaturą Polskich Skarbów Kulinarnych. Program ma na celu zwiększyć świadomość Polaków na temat bogactwa tradycji kulinarnej naszego kraju oraz sprawić, by bardziej docenili oni kuchnię polską  i dostrzegli, że rodzime dania również mogą być prestiżowe i pełne zaskakujących doznań smakowych.

 

Owoce zajmują szczególne miejsce w polskiej tradycji i mają szerokie zastosowanie w kuchni. Dlatego sieć MAKRO Polska postanowiła poszerzyć portfolio marki MAKRO Chef o pięć nowych pozycji: pigwowiec, dereń, czarny bez, jeżyna oraz dzika róża. Produkty występują w opakowaniach 1 kg i są głęboko mrożone, a po obróbce termicznej gotowe do spożycia.

 

W polskiej kuchni owoce najczęściej wykorzystywane są do przetworów, deserów, kompotów, nalewek oraz jako składnik pierogów i zup. Mogą także stanowić element dekoracji czy dodatku, który doda daniu wyrazistości. 

 

Owoce pigwowca polecane są na dżemy i galaretki. Można je łączyć w przetworach z innymi owocami, np. jabłkami lub aronią. Czarny bez jest doskonały jako baza do konfitur i nalewek. Z owoców dzikiej róży robi się najsłynniejsze nadzienie do pączków, a dżemy, soki i syropy w ich wykorzystaniem charakteryzują się niepowtarzalnym smakiem i zapachem. Dereń doskonale nadaje się jako składnik konfitur i marmolad. Jeżynowe dżemy, soki i kompoty smakują wyśmienicie, dlatego bez wątpienia ten owoc powinien znaleźć się w każdej kuchni.

 

Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone. Wszystkie produkty powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie