handel

Sam zeskanujesz produkty w osiedlowym sklepiku – Carrefour wprowadza kasy samoobsługowe do kolejnych placówek

18.07.2019 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozwija projekt mini kas samoobsługowych w swoich sklepach formatu convenience. Sieć wprowadziła nowe kasy do kolejnych 20 sklepów franczyzowych w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. To innowacyjne rozwiązanie pozwala zapewnić klientom szybkie i wygodne zakupy, a dla franczyzobiorców i ajentów sieci stanowi znaczące wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania sklepem.

W ubiegłym roku Carrefour uruchomił pierwsze mini kasy samoobsługowe w wybranych pomarańczowych sklepach z logo Carrefour Express Convenience w Warszawie i Gdańsku. Nowe kasy znacząco przyspieszyły obsługę klientów w testowanych placówkach, co przełożyło się na ich wymierne wyniki biznesowe. Z tego powodu, sieć zdecydowała się wprowadzić mini kasy samoobsługowe do kolejnych kilkudziesięciu sklepów swoich franczyzobiorców.

- Innowacje technologiczne to jeden z wyróżników Carrefour na polskim rynku oraz element budowania przewagi konkurencyjnej naszej oferty franczyzowej. Nasi franczyzobiorcy chętnie korzystają z nowych rozwiązań, bo pozwalają im one zaoferować klientom lepsze i wygodniejsze zakupy, a przede wszystkim efektywniej zarządzać swoimi sklepami - powiedział Michał Florkiewicz, Dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. - Nad wdrożeniem mini kas samoobsługowych pracowaliśmy przez ostatnich kilka miesięcy. Testy utwierdziły nas w decyzji o potrzebie dynamicznego rozwoju tego projektu w całej Polsce. Obecnie kasy działają już w 22 sklepach franczyzowych i średnio korzysta z nich aż 20% naszych klientów. Dlatego docelowo chcielibyśmy uruchomić je we wszystkich sklepach naszego pomarańczowego konceptu franczyzowego Carrefour Express conveniencedodał Florkiewicz.

Kasy samoobsługowe w pierwszej kolejności trafiły do sklepów franczyzowych zlokalizowanych w centrach dużych miast, gdzie szczególnie ważna jest szybka obsługa klientów. Klientom, którzy nie wiedzą, jak korzystać z kas samoobsługowych, pomocy udzieli pracownik sklepu. Carrefour Express Convenience to format samoobsługowych sklepów dopasowany do oczekiwań i szybkiego tempa życia mieszkańców dużych aglomeracji miejskich, jak Warszawa, Gdańsk czy Kraków. Zapewnia on klientom dostęp do szerokiego asortymentu dań gotowych, w tym jedzenia na wynos, świeżo wypiekanego pieczywa, produktów bezglutenowych czy żywności bio. Klienci mogą w nim kupić również świeżo parzoną kawę, umyć kupione na miejscu owoce czy zalać wrzątkiem lub podgrzać zupę.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa ok. 600 sklepów franczyzowych. Ofertę franczyzy Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko zapewnia partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w handlu. Carrefour oferuje swoim franczyzbiorcom 3 sprawdzone koncepty, dopasowane do różnych lokalizacji i profilu klientów oraz rozpoznawalną markę, która pozwala ograniczyć ryzyko i ułatwia odniesienie sukcesu na lokalnym rynku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.