handel ekonomia/biznes/finanse

Mitsubishi Motors Corporation i Mitsubishi Corporation inwestują w wiodącą platformę usług mobilnych

12.07.2019 | Mitsubishi Motors

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że razem z Mitsubishi Corporation zainwestuje w firmę GOJEK - wiodącą platformę, oferującą usługi na żądanie w Azji Południowo-Wschodniej. Trzy strony podpisały porozumienie, na mocy którego zobowiązały się do tworzenia wspólnych projektów i promowania wartości nowych usług mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej.

Firma GOJEK z siedzibą w Indonezji oferuje aplikację, która zapewnia dostęp do takich usług mobilnych, jak m.in. transport, dostawa żywności czy płatności elektroniczne. Jest jedną z najszybciej rozwijających się platform na żądanie nie tylko w Indonezji, ale także w innych krajach Azji Południowo-Wschodniej. W regionie, w którym Mitsubishi Motors i Mitsubishi Corporation muszą stawiać czoła mocnej konkurencji, obie firmy będą korzystać z funkcjonalności platformy GOJEK i analizować różne rodzaje nowych usług mobilnych.

„Firma GOJEK jest dumna ze współpracy z MMC i Mitsubishi Corporation” - powiedział Andre Soelistyo, prezes Grupy GOJEK. „Obie firmy mają wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu wysokiej jakości produktów, usług i technologii klientom na całym świecie. Ta inwestycja świadczy o sile wizji GOJEK, która chce wykorzystywać technologię dla poprawy jakości codziennego życia ludzi w Azji Południowo-Wschodniej.”

Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors, powiedział: „Cieszymy się bardzo, że możemy być partnerem strategicznym. Wzmacniamy pozycję Mitsubishi Motors i Mitsubishi Corporation oraz siłę marki w Azji Południowo-Wschodniej, a korzystając z wyjątkowego potencjału biznesowego GOJEK, jesteśmy w stanie uzyskać efekt synergii i wspierać innowacje, które przyczynią się do rozwoju naszych trzech firm. Wierzymy, że gromadzenie know-how na temat nowych usług mobilności, które szybko zyskują popularność w regionie, oraz możliwość wejścia na nowy rynek, przyczynią się do rozwoju rynku usług mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej w przyszłości.”

MMC działa na regionalnym rynku od ponad 50, przyczyniając się do poprawy stylu życia klientów i wspierając rozwój lokalnych społeczności w Azji Południowo-Wschodniej. Firma będzie nadal przyczyniać się do rozwoju regionu poprzez tworzenie i dostarczanie nowych pomysłów.

Warunki finansowe inwestycji w GOJEK nie zostały podane do publicznej wiadomości.

O GOJEK
Grupa GOJEK jest wiodącą grupą technologiczną oferującą wielousługową platformę na żądanie w południowo-wschodniej Azji. Zapewnia dostęp do szerokiego zakresu usług mobilnych, takich, jak transport, płatności elektroniczne, dostawy żywności, logistyki i inne usługi na żądanie. Aplikacja GOJEK została uruchomiona w styczniu 2015 r., początkowo aby ułatwić dostęp do oferty motocykli i krótkoterminowego wypożyczania pojazdów. Obecnie zaspokaja różnorodne potrzeby konsumentów z Azji Południowo-Wschodniej. Dziś jest to zintegrowana grupa technologiczna, która obsługuje wiele platform i firm oraz zapewnia usługi mobilności w różnych sferach codziennego życia w Azji Południowo-Wschodniej. Ideą powstania grupy była chęć wykorzystywania technologii do poprawy życia ludzi, zapewniając im dostęp do produktów i usług, pomagając w tworzeniu większej wartości dla społeczeństwa, zwiększając wydajność oraz integrację finansową.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

O MITSUBISHI CORPORATION
Mitsubishi Corporation (MC) to globalna korporacja, które prowadzi i rozwija działalność biznesową oraz posiada biura wraz z filiami w ponad 90 krajach na całym świecie, a do grupy MC należy sieć 1400 firm w różnych regionach świata. Firma MC jest złożona 10 grup biznesowych działających praktycznie w każdej branży: gazu ziemnego, materiałów przemysłowych, ropy naftowej, zasobów mineralnych, infrastruktury przemysłowej, motoryzacji i mobilności, przemysłu spożywczego, konsumenckiego, chemicznego, branży energetycznej, rozwoju infrastruktury miejskiej i urbanizacji. Dzięki tym 10 grupom biznesowym obecny profil działalności MC wykracza poza operacje handlowe i obejmuje rozwój Projektów i produkcję przy współpracy z zaufanymi partnerami na całym świecie. Dzięki niezmiennemu zaangażowaniu w prowadzenie działalności w sposób przejrzysty, MC przyczynia się do rozwoju projektów biznesowych, poprawiających jakość życia społecznego.

 

 

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie