handel media/marketing/reklama

Rossmann wyróżniony za działania CSR

Rossmann otrzymał nagrodę „#firma odpowiedzialna społecznie” za program „Pomagamy jak umiemy” w konkursie Love Cosmetics Awards 2019.

„Pomagamy jak umiemy” to największa akcja społeczna w branży kosmetycznej. W ciągu ostatnich dwóch lat przekazaliśmy pomoc o łącznej wartości 8,5 mln zł. W tym roku zwiększymy tę pulę o kolejnych 5 mln zł. Tegoroczna, trzecia edycja jest największą pod kątem liczby zgłoszonych organizacji - jest ich 250. Do każdej z nich z końcem roku zawieziemy towary, które sami wybiorą z naszego asortymentu.

W tym roku odbyła się pierwsza edycja konkursu Love Cosmetics Awards, który stawia na promocję polskich marek, a także na jakość, wiarygodność i niezależność. Hasło tegorocznej edycji to #marka #emocje #jakość. W pierwszej części gali wyróżniono kosmetyki w ponad 40-stu kategoriach. W drugiej przyznano nagrody korporacyjne – w niej doceniony został Rossmann.

Produkty oceniało 8-osobowe jury, a wśród nich, m.in.: specjaliści z zakresu dermatologii i nauk medycznych, eksperci w zakresie marki i komunikacji, a także dziennikarki.

Finałowa gala odbyła się 23 maja 2019 r. w Szarotka Fort Mokotów w Warszawie.

Martyna Sender

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie