handel media/marketing/reklama
Rossmann wyróżniony za działania CSR
Rossmann otrzymał nagrodę „#firma odpowiedzialna społecznie” za program „Pomagamy jak umiemy” w konkursie Love Cosmetics Awards 2019.
„Pomagamy jak umiemy” to największa akcja społeczna w branży kosmetycznej. W ciągu ostatnich dwóch lat przekazaliśmy pomoc o łącznej wartości 8,5 mln zł. W tym roku zwiększymy tę pulę o kolejnych 5 mln zł. Tegoroczna, trzecia edycja jest największą pod kątem liczby zgłoszonych organizacji - jest ich 250. Do każdej z nich z końcem roku zawieziemy towary, które sami wybiorą z naszego asortymentu.
W tym roku odbyła się pierwsza edycja konkursu Love Cosmetics Awards, który stawia na promocję polskich marek, a także na jakość, wiarygodność i niezależność. Hasło tegorocznej edycji to #marka #emocje #jakość. W pierwszej części gali wyróżniono kosmetyki w ponad 40-stu kategoriach. W drugiej przyznano nagrody korporacyjne – w niej doceniony został Rossmann.
Produkty oceniało 8-osobowe jury, a wśród nich, m.in.: specjaliści z zakresu dermatologii i nauk medycznych, eksperci w zakresie marki i komunikacji, a także dziennikarki.
Finałowa gala odbyła się 23 maja 2019 r. w Szarotka Fort Mokotów w Warszawie.
Martyna Sender
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Agata Nowakowska
Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl
Dział PR
Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl
tel: +48 42 61 39 113