handel sprawy społeczne

TAK, POMAGAM! – przekaż produkty na Wielkanoc podopiecznym Caritas w sklepach Carrefour

27.03.2019 | Carrefour Polska

Sklepy Carrefour przyłączyły się do XVI zbiórki żywności Caritas TAK, POMAGAM! 29 i 30 marca w sklepach sieci w 31 miastach będzie można przekazać produkty spożywcze, aby wesprzeć potrzebujących w przygotowaniu śniadania wielkanocnego.

W ramach XVI ogólnopolskiej zbiórki żywności „Tak, POMAGAM!”, która w sklepach Carrefour obędzie się w najbliższy piątek w godz. 12:00 – 20:00 i sobotę od 10:00 do zamknięcia sklepów, wolontariusze Caritas będą zbierać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia oraz te, które są łatwe do przechowywania, takie jak: makarony, kasze, konserwy, przetwory, słodycze oraz bakalie. Produkty zebrane w super- i hipermarketach Carrefour, jeszcze przed Wielkanocą trafią do osób w trudnej sytuacji finansowej, rodzin wielodzietnych, osób samotnie wychowujących dzieci, bezdomnych, chorych czy bezrobotnych.

Chcąc włączyć się w akcję, wystarczy dołożyć wybrany produkt do koszyka z zakupami i przekazać go do jednego ze specjalnie oznakowanych koszy zbiórkowych ustawionych w pobliżu wejść do sklepów. Uczestniczący w zbiórce żywności wolontariusze, udzielą klientom wszystkich niezbędnych informacji dotyczących zbiórki oraz potrzebnych produktów.

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu aktywnie wspiera organizacje pozarządowe działające na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu i promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywną angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy. Sieć od wielu lat aktywnie włącza się w ogólnopolskie zbiórki żywności organizowane przez Caritas Polska.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.