wydarzenia handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Galeria Zdrój zaprasza na spotkanie z Fit Lovers
Już w najbliższą sobotę, 16 marca, do Galerii Zdrój zawita znana para finalistów programu „Ameryka Express” – Fit Lovers. Dietetycy, instruktorzy i trenerzy personalni podzielą się swoją wiedzą w zakresie zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej.
Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz to miłośnicy i propagatorzy fitnessu, zdrowej diety i zdrowego stylu życia, znani szerzej jako Fit Lovers. Swoją pasją starają się zarazić jak najwięcej osób, stąd ich ogromna aktywność w mediach i kanałach społecznościowych, zachęcająca do zmiany nawyków żywieniowych i trybu życia na bardziej zdrowsze i bardziej świadome.
Tym razem duet Fit Lovers odwiedzi Galerię Zdrój. Podczas spotkania klienci będą mogli wysłuchać porad na temat zdrowej diety i aktywności fizycznej, a także otrzymać autograf. Spotkanie będzie też okazją do pamiątkowych zdjęć. Wiele atrakcji przewidziano również na dzieci. W strefie animacji czeka plecenie warkoczyków, malowanie buziek, balony zwierzątka, interaktywna gra Knoocker i konkursy z nagrodami.
Spotkanie z Fit Lovers odbędzie się 16 marca w godzinach 12.00-18.00 w Galerii Zdrój przy ulicy Podhalańskiej 26 w Jastrzębiu-Zdroju. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.