wydarzenia handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Magda Gessler w Zgorzelcu już w najbliższą sobotę

06.03.2019 | Carrefour Polska

Galeria Słowiańska zaprasza 9 marca na spotkanie z Magdą Gessler. Znana restauratorka, malarka i gwiazda telewizyjnych programów kulinarnych opowie o latach spędzonych w różnych zakątkach świata, tradycyjnej kuchni i różnicach kulturowych oraz receptach na smaczne dania i szczęśliwe życie.

W najbliższą sobotę w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu amatorzy dobrej kuchni, podróży oraz inspirujących rozmów będą mieli możliwość spotkać się z Magdą Gessler, znaną restauratorką i gwiazdą telewizyjnych show, takich jak m.in. Kuchenne Rewolucje
i Master Chef.

Podczas tego wyjątkowego spotkania, Artystka przeniesie gości galerii do różnych miejsc świata, które miała okazję dokładnie poznać i gdzie spędziła część swego życia, m.in. na Kubę, do Hiszpanii i Kanady. Opowie, jakie panują tam tradycje kulinarne, przytoczy ciekawostki oraz nakreśli różnice kulturowe. Magda Gessler podzieli się nie tylko swoją ogromną wiedzą na temat sztuki przyrządzania oryginalnych potraw, ale też receptami na dobre i szczęśliwe życie.

Spotkanie z Magdą Gessler będzie doskonałą okazją do wspólnych zdjęć, autografów i bliższego poznania Artystki. Nie zabraknie także degustacji – klienci Galerii będą mogli spróbować dań przygotowanych specjalnie dla nich przez kucharza z restauracji „U Fukiera”.

Spotkanie z Magdą Gessler odbędzie się 9 marca w godzinach 13.00-18.00 w Galerii Słowiańskiej przy ul. Jeleniogórskiej 42 w Zgorzelcu. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.