handel kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

Akademia Moreny w Gdańsku zaprasza dzieci do nauki i zabawy

28.02.2019 | Carrefour Polska

Galeria Morena zorganizuje cykl bezpłatnych zajęć edukacyjnych dla dzieci pod nazwą „Akademia Moreny”. Już od 23 marca dzieci będą mogły wziąć udział w cyklicznych wydarzeniach, które potrwają do grudnia. Na najbardziej pilnych i wytrwałych czekają nagrody!

Już po raz trzeci z kolei Galeria Morena zorganizuje cykl ośmiu bezpłatnych zajęć edukacyjnych dla dzieci „Akademia Moreny”. Zajęcia, łączące elementy gry i zabawy z poznawaniem nowych umiejętności, są przeznaczone dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Tematyka zajęć jest różnorodna: film, zajęcia ogrodnicze, cukiernictwo, ruch i zdrowie, dekoracja wnętrz, projektowanie, meteorologia, a w grudniu – fabryka św. Mikołaja. Każde z dzieci na pewno znajdzie tu coś dla siebie.

Podczas Akademii dzieci będą uczestniczyć w różnorodnych zadaniach konkursowych, opracowanych stosownie do wieku. Towarzyszyć im będzie maskotka – sowa, której zadaniem będzie wspieranie młodych uczestników Akademii i dopingowanie ich w konkursowych zmaganiach. Za każde wykonane zadanie uczestnicy otrzymają punkty przyznawane przez Rektora Akademii, wpisywane do specjalnego dzienniczka ucznia. Zajęcia konkursowe wykonywane są podczas siedmiu akademii. Na ostatnim, finałowym spotkaniu wyłaniany jest zwycięzca – uczestnik z najwyższą liczbą punktów. Główną nagrodą jest wyjazd (wraz z opiekunem) do Tropical Islands pod Berlinem, dlatego warto uczestniczyć we wszystkich zajęciach, aby nie tylko ciekawie spędzić czas, ale i skorzystać z szansy na wyjątkową wycieczkę.

Na dzieci i ich opiekunów zainteresowanych zajęciami z cyklu „Akademia Moreny” czekamy w Galerii Morena przy ul. Schuberta 102A w Gdańsku, na parterze w strefie interaktywnej. Rejestracji uczestników dokonuje się na miejscu. Harmonogram zajęć przedstawia się następująco:

  • 23.03.2019 – Akademia Filmowa, w godzinach 12:00-17:00
  • 27.04.2019 – Akademia Ogrodnika, w godzinach 12:00-17:00
  • 1.06.2019 – Akademia Cukiernika, w godzinach 12:00-17:00
  • 6.07.2019 – Akademia Ruchu i Zdrowia, w godzinach 12:00-17:00
  • 31.08.2019 - Akademia Dekoratora Wnętrz, w godzinach 12:00-17:00
  • 26.10.2019 – Akademia Projektanta, w godzinach 12:00-17:00
  • 16.11.2019 – Akademia Meteorologii, w godzinach 12:00-17:00
  • 7.12.2019 – Finał z Fabryką Świętego Mikołaja, w godzinach 12:00-17:00
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.