handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Carrefour rozszerza produkcję pieczywa bio

27.02.2019 | Carrefour Polska

Kolejne sklepy Carrefour Polska oferują swoim klientom wypiekane na miejscu pieczywo bio. Certyfikowane wypieki dostępne są już nie tylko w wybranych hiper-, lecz także w supermarketach sieci. Asortyment piekarni został ponadto rozszerzony o nowe produkty. Rozwój oferty bio to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechniania produktów ekologicznych.

Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. Realizując część tej strategii, sieć dostosowała produkcję własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego w dwóch hipermarketach – w Katowicach oraz Bydgoszczy – i od połowy ubiegłego roku oferuje bio pieczywo w tych lokalizacjach. Od lutego br. certyfikowane pieczywo bio odpiekane jest również w 11 warszawskich supermarketach Carrefour – między innymi przy ul. Solec 32, ul. Marszałkowskiej 104/122, ul. Powsińskiej 31 czy ul. Światowida 18 - a także wypiekane w hipermarkecie Carrefour w Galerii Mokotów.

Niezwykle cieszy nas, że kolejne stoiska piekarnicze w sklepach naszej sieci uzyskały certyfikację BIO, spełniając restrykcyjne wymagania produkcji pieczywa ekologicznego. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić większej liczbie naszych klientów w pełni ekologiczne wypieki w atrakcyjnej cenie – mówi Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.

Dodatkowo, sieć rozwinęła ofertę pieczywa ekologicznego o 6 nowych produktów. Obok dostępnych do tej pory bio chleba pszennego, bio chleba żytniego oraz bio bagietki pszennej, klienci odnajdą również bio chleb orkiszowy (w cenie 5,99 zł za opakowanie 300 g), bio chleb razowy (4,99 zł za 400g), bio chleb przedwojenny (5,29 zł za 350 g), bio chleb bakaliowy (7,99 zł za 400 g), bio chleb żytni 100% (4,99 zł za 400 g) oraz bio paluch z ziarnami (w cenie 1,49 zł za sztukę).

Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników, jednocześnie łącząc niepowtarzalny smak oraz świeżość z atrakcyjną ceną. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach. 

W nadchodzących miesiącach Carrefour Polska planuje rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.