handel ekonomia/biznes/finanse
Mitsubishi partnerem programu Karta Dużej Rodziny
Klienci polskich salonów Mitsubishi Motors są od teraz beneficjentami rządowego programu wspierania rodzin o nazwie Karta Dużej Rodziny, z którego korzysta obecnie 800 000 rodziców. Dla posiadaczy takiej karty marka spod znaku Trzech Diamentów przygotowała korzystne zniżki.
Karta Dużej Rodziny
Karta Dużej Rodziny (KDR) jest systemem zniżek i dodatkowych uprawnień dla rodzin z minimum trójką dzieci. Posiadacze karty mają możliwość korzystania z rabatów udzielanych przez instytucje publiczne i firmy prywatne z wielu branż - spożywczej, paliwowej, bankowej, rekreacyjnej i od niedawna – motoryzacyjnej. Program KDR cieszy się dużą popularnością wśród Polaków – według szacunków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej korzysta z niej około 800 000 rodziców a oddzielna statystyka jest prowadzona dla dzieci.
„Cieszymy się z uczestnictwa w tak ważnym programie, który ma na celu promowanie i wspieranie dużych rodzin. Takie pojazdy , jak Mitsubishi Outlander, Pajero czy L200 dzięki swojej funkcjonalności, pojemnemu wnętrzu, bezpiecznej konstrukcji i napędowi 4x4 bardzo dobrze odpowiedzą na ich potrzeby.” – powiedział Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Mitsubishi Outlander, L200 i Pajero o 15% taniej
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą uzyskać aż 15% zniżki od ceny katalogowej przy zakupie modeli Outlander, L200 i Pajero. Oto lista autoryzowanych placówek Mitsubishi Motors, gdzie można dokonać zakupu: https://www.mitsubishi.pl/dealerzy
Więcej informacji na temat karty można uzyskać na stronie https://obywatel.gov.pl/zasilki-i-pomoc-finansowa/karta-duzej-rodziny-jak-zdobyc
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com