handel media/marketing/reklama

Wszystko dla dziecka w Carrefour

21.02.2019 | Carrefour Polska

Carrefour rozbudowuje swoją ofertę produktów non food i promuje szeroką ofertę artykułów dla dzieci. Sieć przygotowała gamę wysokiej jakości ubranek, zabawek, wózków i kosmetyków dla najmłodszych w atrakcyjnych cenach.

W katalogu „Radość wspólnych chwil” klienci sieci znajdą szeroki wybór produktów, zarówno dla niemowląt jak i dla starszych dzieci. Warto zwrócić uwagę na wysokiej jakości ubranka i bieliznę niemowlęcą oraz dziecięcą marki TEX, dostępną wyłącznie w sklepach Carrefour. Większość z oferowanych artykułów w swoim składzie ma 100% bawełny, co gwarantuje najwyższą jakość tekstyliów. Dodatkowo, w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu, to jest do 24 lutego, kupujący otrzymają 20% rabatu na wszystkie ubranka z kuponem w aplikacji Mój Carrefour. W drugim tygodniu klienci otrzymają rabat -20% w e-bonie przy zakupie fotelików samochodowych oraz wózków, a także łóżeczek i krzesełek.

Dzieci i ich rodziców ucieszy na pewno także specjalna, promocyjna oferta na zabawki znanych marek: -30% na całą linię zabawek Fisher Price, -30% na linie „Psi Patrol”, -20% na Lego Duplo oraz -30% na zabawki marki Lamaze. Na najmłodszych czekają także artykuły papiernicze, pluszaki i inne zabawki w atrakcyjnych cenach.

Uzupełnienie oferty stanowią również produkty spożywcze dla dzieci. Katalog obowiązuje do 2 marca. Listę sklepów objętych akcją promocyjną znaleźć można na stronie carrefour.pl. Wybrane oferty promocyjne są również dostępne w sklepie internetowym Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.