nowe produkty/usługi handel rolnictwo

Carrefour promuje ekologiczne produkty dla najmłodszych w strefie „Małego Farmera”

25.01.2019 | Carrefour Polska

Carrefour podejmuje kolejne działania realizując cele programu Act For Food. W wybranych sklepach sieci klienci znajdą specjalną strefę „Małego Farmera” z ekologicznymi produktami dla dzieci.

 Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia poprzez oferowanie klientom żywności wysokiej jakości, zdrowej i w rozsądnej cenie.  Sieć chce również demokratyzować żywność ekologiczną, by stała się dostępna dla wszystkich. W tych staraniach nie zapomina o najmłodszych, których dieta powinna kształtować dobre nawyki żywieniowe na przyszłość i składać się z produktów najwyższej jakości.

 Aby ułatwić rodzicom wybór spośród szerokiej gamy produktów, w wybranych sklepach sieci powstały strefy „Małego Farmera”, które stały się częścią „Zdrowej Półki”. Celem konceptu jest zebranie w jednym miejscu sklepu wszystkich zdrowych produktów przeznaczonych specjalnie dla dzieci. Większość asortymentu stanowią produkty ekologiczne, jednak znaleźć tam można także produkty dla diabetyków oraz produkty bezglutenowe. W ofercie jest ponad 60 artykułów między innymi przekąski, słodycze, kaszki i deserki, ale także makaron czy oliwa. Obecnie strefa znajduje się w kilku sklepach Carrefour, m.in. w centrum handlowym Arkadia, Reduta, Targówek oraz w Galerii Wileńskiej w Warszawie, a także w wybranych sklepach w Krakowie, Gdańsku i Toruniu. Sieć planuje dalsze wdrożenie projektu w kolejnych sklepach m.in. we Wrocławiu oraz dalszy rozwój oferty dla dzieci.

Koncept „Zdrowej Półki” to jeden z 6 tzw. actów ogłoszonych przez Carrefour w ramach programu konkretnych działań Act for Food. Klienci znajdą na niej produkty dietetyczne i dla diabetyków, żywność bogatą w składniki odżywcze, bio, bez laktozy, bez glutenu oraz produkty dla wegan i wegetarian. Już teraz dostępnych jest 1500 takich produktów. Sieć pragnie też m.in. rozszerzać ofertę produktów Carrefour BIO oraz produktów wegańskich, a także całkowicie wycofać ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego do 2025 roku. Ponadto, podejmuje intensywne działania na rzecz wsparcia polskiego rolnictwa m.in. poprzez podpisywanie kontraktów farmerskich z polskimi dostawcami świeżych warzyw i owoców z lokalnych upraw oraz przekazanie dwóch grantów przez Fundację Carrefour o łącznej wartości bliskiej 185 000 EUR na rzecz rozwoju rolnictwa ekologicznego dla Fundacji AgriNatura oraz Społecznego Instytut Ekologicznego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.