media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Serwis OPPO w pełnej gotowości - marka stawia na wysoką jakość obsługi klienta

21.01.2019 | OPPO

Marka OPPO kompleksowo przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Poza szeroką dostępnością produktów, zadbano także o profesjonalną opiekę posprzedażową, którą zapewni serwis S.B.E. Polska. Serwis ruszy wraz ze sprzedażą smartfonów OPPO w Polsce.

 

Nowe produkty marki OPPO są objęte 24-miesięczną gwarancją zarówno na telefony jak i wbudowane baterie. Dołączone w zestawie akcesoria posiadają natomiast 6-miesięczny okres gwarancyjny.

 

OPPO zadbało, by kontakt z serwisem był przede wszystkim łatwy i przyjemny – konsumenci będą mogli wybrać najwygodniejszy dla nich sposób zgłoszenia się po pomoc. Zarówno na stronie serwisu, jak i startującej niebawem polskiej stronie marki, pojawią się formularze, które przekierują zapytanie do zespołu techników. Dostępna będzie także opcja kontaktu telefonicznego oraz bezpłatny chat online z konsultantem.

 

W przypadku konieczności zwrotu, wymiany bądź naprawy urządzenia, także postawiono na wygodę. Cały proces przebiega w formacie door-to-door – oznacza to, że kurier przyjedzie w umówionym terminie pod wskazany adres, odbierze smartfon i przekaże go do serwisu. W takich przypadkach konsumenci będą mogli na bieżąco monitorować status naprawy na stronie serwisu. Oczywiście usługa jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników smartfonów OPPO zakupionych w oficjalnej dystrybucji, bez względu na model.

informacje o firmie

O OPPO

OPPO jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza doskonałe doświadczenia fotografii mobilnej do ponad 200 milionów użytkowników na całym świecie.

informacje o firmie

O OPPO

OPPO jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza doskonałe doświadczenia fotografii mobilnej do ponad 200 milionów użytkowników na całym świecie.