handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nowe produkty Carrefour z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC

03.12.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska poszerza swoją ofertę produktów marki własnej z certyfikatem MSC. W sklepach sieci pojawiły się   trzy rodzaje filetów śledziowych Northatlantica – w sosie musztardowym, koperkowym i śmietanowym. Niebieski znak MSC umieszczony na opakowaniach tych artykułów gwarantuje, że produkty pochodzą ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk, posiadających certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC.

MSC jest międzynarodową organizacją pozarządową, która istnieje już ponad 20 lat, działając na rzecz zachowania dzikich zasobów mórz i oceanów. Certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC na produktach rybnych i owocach morza daje gwarancję, że pochodzą one z odpowiedzialnych, przyjaznych ludziom i środowisku, połowów.

Rozwój oferty produktów rybnych marki własnej z certyfikatem MSC, czyli pochodzących z odpowiedzialnego połowu, to element naszej strategii transformacji żywieniowej, w ramach której realizujemy działania mające na celu dostarczenie klientom żywności najwyższej jakości, która jest wytwarzana z dbałością o środowisko naturalne – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. – Odpowiedzialny połów jest dla nas ważny również ze względu na politykę CSR Carrefour, której filarem jest ochrona bioróżnorodności. Wybierając produkty rybne z certyfikatami MSC, konsumenci pomagają chronić ekosystemy wodne i zachować światowe zasoby ryb, które, z roku na rok są coraz bardziej przełowione – dodaje Robert Noceń.

W ostatnich latach program certyfikacji produktów rybnych w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. – podkreśla Anna Dębicka, koordynator programu MSC w Polsce.Cieszy nas, że polscy konsumenci mogą wybierać w coraz liczniejszej ofercie ryb i owoców morza, pochodzących ze zrównoważonych połowów. W ten sposób Polacy coraz bardziej przyczyniają się do zachowania dzikich zasobów mórz i oceanów dla nas i przyszłych pokoleń, jak również wielu miejsc pracy związanych z rybołówstwem.

W ramach ochrony bioróżnorodności, której częścią jest polityka zrównoważonej sprzedaży produktów rybnych, Grupa Carrefour podjęła zobowiązanie, że do 2020 roku połowa sprzedawanych przez sieć ryb będzie pochodziła ze zrównoważonego rybołówstwa.   

Ponadto, Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do bycia liderem transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach.   

Firma pragnie zagwarantować swoim klientom pewność, że ryby w asortymencie Carrefour pochodzą z legalnych źródeł, a metody połowu lub hodowli ograniczają do minimum wpływ na środowisko. Carrefour zwiększa w swojej ofercie wolumen ryb pochodzących ze zrównoważonych połowów morskich i słodkowodnych oraz hodowli prowadzonych w sposób odpowiedzialny, w odpowiedzi na oczekiwania klienta i w trosce o środowisko naturalne. 

Więcej informacji na temat Programu MSC: www.msc.org/pl

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.