handel media/marketing/reklama

Ponad 20 tysięcy produktów z darmową dostawą w listopadzie na Carrefour.pl

08.11.2018 | Carrefour Polska

 

Do 30 listopada kupujący na platformie Carrefour.pl będą mogli skorzystać z opcji darmowej dostawy. Promocją zostało objętych ponad 20 tysięcy różnych produktów niespożywczych z oferty sieci oraz zewnętrznych sprzedających, którzy współpracują z Carrefour w modelu marketplace.

Aby ułatwić kupującym znalezienie produktów podlegających aktualnie promocji, w serwisie Carrefour.pl pojawiła się nowa kategoria – darmowa dostawa – zawierająca wszystkie produkty z promowaną opcją. Dodatkowo, kategoria podzielona jest na subkategorie tematyczne.

- To już kolejna odsłona akcji „Darmowa dostawa na Carrefour.pl” – mówi Michał Wójcik, Head of Marketplace w Carrefour Polska.  Poprzednia, wiosenna edycja cieszyła się niezwykle dużym zainteresowaniem klientów, a pozytywne opinie zebrała również wśród uczestniczących w niej zewnętrznych dostawców. Stąd również tym razem przyłącza się do niej duża grupa naszych Partnerów - tych, którzy brali udział we wcześniejszej akcji, jak również nowych – dzięki czemu klienci Carrefour.pl będą mogli wybierać wśród jeszcze bogatszej, różnorodnej oferty – dodaje Wójcik.

Darmowa dostawa realizowana będzie za pośrednictwem firm kurierskich. Warto pamiętać, że w ramach rozwiązania click&collect, kupując produkty od sprzedawcy Carrefour, klienci mogą zawsze odebrać swoje zamówienia w hipermarketach i supermarketach sieci bez dodatkowej opłaty. Od niedawna rozwiązanie testowane jest również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów
w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów
w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.