handel ekonomia/biznes/finanse

„Szalona 5” w nowej odsłonie - Carrefour zwraca nawet do 500 zł za zakupy!

10.10.2018 | Carrefour Polska

Promocja „Szalona 5” powraca do Carrefour! Do końca października klienci mogą otrzymać zwrot wydatków – nawet do 500 zł - za jedne z pięciu dokonanych w sklepach sieci zakupów. W tym roku promocją objęte są zarówno hiper-, jak i supermarkety sieci, a zabawa odbywa się również za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Już po raz kolejny Carrefour Polska zaprasza klientów swoich sklepów do wspólnej zabawy w ramach akcji pt. „Szalona 5”. Główny mechanizm promocji pozostaje bez zmian - po dokonaniu pięciu zakupów w sklepach sieci, klienci mogą liczyć na zwrot wartości najtańszego z koszyków zakupowych. Wartość ta – nawet do 500 zł – zwracana jest w formie e-bonu do wykorzystania na dalsze zakupy w sklepach sieci Carrefour w listopadzie.

Akcja „Szalona 5” co roku cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego ponownie organizujemy ją w sklepach naszej sieci. W tym roku postanowiliśmy do zabawy włączyć również naszą aplikację mobilną, z której aktywnie korzysta już 500 tysięcy osób miesięcznie. Wierzymy, że ta zmiana usprawni jeszcze bardziej przebieg zabawy i zachęci więcej klientów do skorzystania z promocji – komentuje Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy przy kasie okazać kartę lojalnościową (Kartę Rodzinka, Kartę Seniora lub Kartę Pracownika) – w formie plastikowej lub jej cyfrową wersję zarejestrowaną w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. Uczestnicy zabawy otrzymają po każdej transakcji wydruk z informacją, które to zakupy i jaka jest ich wartość. Po piątej transakcji bon o wartości najtańszego z pięciu koszyków zostanie wydrukowany lub – jeśli uczestnik promocji korzysta z aplikacji mobilnej – wygenerowany w postaci e-bonu w zakładce „Szalona 5” w menu bocznym. Użytkownicy mobilnego narzędzia znajdą tam także podsumowanie dokonanych w ramach promocji zakupów oraz informację o przewidywanej wartości bonu.

Warto również podkreślić, że tegoroczną promocją objęte są nie tylko hipermarkety sieci – jak do tej pory – lecz również supermarkety Carrefour oraz sklepy Rast.  

Promocja „Szalona 5” trwa do 31 października. Bony na dalsze zakupy w sklepach sieci będzie można wykorzystać w terminie 2 – 30 listopada.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.