wydarzenia handel towary konsumpcyjne

Poznaj smaki z różnych stron świata!

31.08.2018 | Carrefour Polska

Po sukcesie czerwcowej edycji wydarzenia, Carrefour Polska ponownie zaprasza klientów na zlot mobilnych restauracji. „Festiwal Smaków Food Trucków” odbędzie się w Galerii Grudziądzkiej już w najbliższy weekend.

 Nie lada atrakcję dla amatorów dań serwowanych z samochodów przygotował Carrefour Polska. W najbliższy weekend 1 i 2 września około 20 food trucków zawita do Galerii Grudziądzkiej.

W ramach „Festiwalu Smaków Food Trucków” każdy będzie mógł odbyć kulinarną podróż dookoła świata. Mobilne restauracje będą serwować m.in. dania kuchni meksykańskiej, amerykańskie burgery czy belgijskie frytki. Nie zabraknie również słodkości, takich jak tajskie lody czy hiszpańskie churros.

Kulinarnemu wydarzeniu towarzyszyć będą dodatkowe atrakcje. Wśród nich znajdą się strefa chillout z leżakami, zawody kulinarne z nagrodami, animacje dla najmłodszych, a także konkurs na najsmaczniejszego food tracka. Czas spędzony na festiwalu umili dodatkowo muzyka grana przez profesjonalnego DJ-a.

„Festiwal Smaków Food Trucków” to ogólnopolskie wydarzenie kulinarne, którego ideą jest promowanie „slow foodu”, czyli przygotowywania dań na oczach klientów, a także promocja kultury celebrowania posiłków i jedzenia zgodnie z zasadą „jeść dla przyjemności”. Festiwal to również okazja, aby w gronie najbliższych poznać smaki i kuchnie z różnych stron świata.

Wydarzenie odbędzie się na parkingu Galerii Grudziądzkiej przy ul. Konarskiego 45 w Grudziądzu. Dań kuchni z całego świata będzie można spróbować w sobotę 1 września w godzinach 12.00 – 21.00 oraz w niedzielę 2 września w godzinach 12.00 – 20.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem, której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem, której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.