media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Strona Główna WP numerem 1
Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.
Źródło: Badanie Gemius/PBI, maj 2018, realni użytkownicy stron głównych wśród mediów internetowych w Polsce
Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 roku Stronę Główną WP odwiedziło 11,43 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik spośród polskich portali internetowych. Redakcja Wirtualnej Polski w ostatnich miesiącach przeszła spore zmiany. WP połączyła zespoły dziennikarzy w obszary tematyczne, przeprowadziła też wiele szkoleń z przygotowywania materiałów wideo oraz ograniczania clickbaitu.
– Wyniki Strony Głównej są naturalnym zwieńczeniem naszych wysiłków. Bardzo dziękuje naszym użytkownikom i klientom za pokładane w nas zaufanie. Nie spoczywamy na laurach – stale pracujemy nad nowymi inicjatywami i projektami, a w DNA Wirtualnej Polski głęboko wpisana jest chęć ciągłego udoskonalania – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.
W opracowanej przez WP strategii wydawniczej założono, że jej dziennikarze zawsze są w centrum wydarzeń, którymi żyje Polska, a Strona Główna WP ma stać się pierwszym i rzetelnym źródłem informacji w polskim Internecie. Tytuł lidera wśród stron głównych WP zdobyła po raz pierwszy w historii.
– Siłę Strony Głównej budujemy przez dziennikarstwo i świetne produkty. Wyniki cytowalności od wielu miesięcy pokazują nam, że jesteśmy najmocniejszym newsowo i dziennikarsko medium w polskim Internecie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Nie jestem zdziwiony, że za tymi wynikami idzie coraz większe zainteresowanie użytkowników – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
Grupa WP utrzymała również pozycję lidera średnich wyników dziennych wśród grup medialnych, które stanowią cenne źródło wiedzy w planowaniu krótkoterminowych kampanii. W maju 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedziło 6,53 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł ponad 37 minut i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie