nowe produkty/usługi wydarzenia handel internet

Warszawskie Targi Książki: Carrefour zaprezentuje cyfrową ofertę książek i zaprosi wydawców do współpracy w kanale online

11.05.2018 | Carrefour Polska

Na 9. Warszawskich Targach Książki, których Gościem Specjalnym jest Francja, już po raz czwarty zagości firma Carrefour Polska. W tym roku, pod hasłem „Cyfrowy Carrefour”, sieć zaprezentuje swoją nową ofertę książek dostępnych online w ramach konceptu marketplace na platformie Carrefour.pl. Dodatkowo, na stoisku Carrefour w strefie b2b, wydawcy i producenci książek będą mogli spotkać się z przedstawicielami sieci, aby porozmawiać o wspólnym rozpoczęciu sprzedaży książek w Internecie.

Na Warszawskich Targach Książki odwiedzający cyfrowe stoisko Carrefour będą mogli zapoznać się z nową digitalową ofertą książek od wydawców i sprzedawców dostępnych w ramach marketplace sieci i zamówić interesujące ich tytuły z dostawą bezpośrednio do domu. Oferta dostępna będzie na platformie Carrefour.pl w nowej dedykowanej kategorii produktów pod nazwą „Kultura i Rozrywka”, która obejmuje m.in. książki, DVD i płyty z muzyką. Marketplace to koncept, który Carrefour Polska wdrożył w 2017 r. na swojej stronie internetowej Carrefour.pl, w ramach którego firma oferuje produkty pochodzące od zweryfikowanych sprzedawców zewnętrznych (obecnie jest to ponad 150 000 różnych produktów od ponad 150 firm). Nowoczesne i interaktywne stoisko Carrefour zaoferuje wszystkim gościom możliwość zamówienia na dużych, wygodnych ekranach książek z oferty e-commerce sieci podczas wszystkich 4 dni targowych.

Carrefour Polska zaprasza do strefy b2b swojego stoiska wszystkich wydawców i producentów książek, którzy chcieliby rozpocząć współpracę z siecią w ramach e-commerce. Carrefour Polska, jako lider innowacji i przemian technologicznych w handlu, ciągle pracuje nad proponowanymi klientom rozwiązaniami digitalowymi oraz nowoczesnymi konceptami handlowymi, a rozwój konceptu Marketplace to, w ramach przyjętej strategii omnikanałowej sieci,  jeden z priorytetów Carrefour na obecny rok.

Stoisko Carrefour Polska zlokalizowane zostanie w sektorze D11, przy strefie francuskiej- tegorocznego Gościa Specjalnego Targów Książki w Warszawie. Obecność Carrefour Polska na targach wpisuje się w ramy strategicznej współpracy z Instytutem Francuskim w Polsce. Carrefour jako mecenas francuskiej kultury w Polsce, od lat wspiera kluczowe inicjatywy francuskie realizowane nad Wisłą, biorąc udział w ambitnych projektach dedykowanych szerokiej publiczności. W ramach partnerstwa z Instytutem Francuskim Carrefour jest także partnerem wystawy fotografii pod tytułem „Przyjaźń polsko-francuska i niepodległości Polski”, która będzie zaprezentowana podczas Warszawskich Targów Książki na stoisku Instytutu Francuskiego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

O Carrefour:

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

O Carrefour:

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.