wydarzenia handel środowisko naturalne/ekologia media/marketing/reklama

„Odbierz sadzonkę!” w Carrefour Wileńska

18.04.2018 | Carrefour Polska

Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi Carrefour we współpracy z SUEZ Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ekologiczną inicjatywę. Osoby, które w najbliższą sobotę tj. 21 kwietnia, w godzinach 10.00-15.00 przyniosą  do hipermarketu Carrefour Wileńska makulaturę otrzymają za darmo sadzonkę drzewka lub ozdobnej rośliny doniczkowej.

Akcja w ramach kampanii „Odbierz sadzonkę!” zostanie przeprowadzona na parkingu Galerii Wileńskiej. W najbliższą sobotę będzie tam działać specjalne stoisko, przygotowane w ramach współpracy Carrefour z firmą SUEZ Polska. Każdy klient będzie mógł otrzymać za darmo sadzonkę drzewka lub kwiatów doniczkowych. Wystarczy przynieść stare czasopisma, gazety, wydruki, pudełka kartonowe lub inne odpady papierowe. Osoby, które przekażą większą ilość makulatury, dostaną kilka sadzonek.

Organizatorzy pragną uświadomić mieszkańcom Warszawy i okolic jak ważna dla środowiska jest właściwa segregacja makulatury, która jest bardzo cennym surowcem i może być przetwarzana aż 7-krotnie. Kampania „Odbierz sadzonkę!” umożliwi przekazanie dużej ilości odpadów papierowych, które zostaną przetworzone i przywrócone do ponownego wykorzystania, co zagwarantuje SUEZ Polska, światowy lider w zakresie gospodarki wodnej i odpadowej.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z kluczowych programów realizowanych przez Carrefour w ramach polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie. Jednym z działań w tym obszarze jest przeciwdziałanie wylesianiu. Grupa Carrefour podjęła zobowiązanie, że do 2020 roku artykuły z 10 grup produktów marki własnej Carrefour, których produkcja niesie ze sobą ryzyko deforestacji, będą wytwarzane w zgodzie z zasadami zrównoważonego leśnictwa. W ramach zachęcania do ochrony zasobów leśnych Carrefour przygotowuje każdego roku także akcję edukacyjną „STOP Deforestacji” dla swoich pracowników z okazji Międzynarodowego Dnia Lasów.

Firma dba również o segregowanie i recycling odpadów drewnianych. Ponadto, w ramach akcji „Pszczele hotele” zlokalizowanych na dachach wybranych sklepów, sieć pomaga w ochronie pszczół w środowisku miejskim oraz wzmacnia świadomość społeczną dotyczącą miejskiego pszczelarstwa. Warto także dodać, że sieć podjęła również decyzję o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O SUEZ

SUEZ Polska jest częścią Grupy SUEZ - światowego lidera w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Grupę tworzą specjalistyczne spółki dostarczające innowacyjne rozwiązania w modelu gospodarki cyrkularnej w czterech głównych sektorach: woda, recykling i odzysk, oczyszczanie i uzdatnianie oraz consulting. SUEZ oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych, w tym usługi specjalistyczne tj. remediacja gleb i obsługa separatorów. Więcej na www.suez.pl oraz na Facebook i LinkedIn.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie SUEZ opiera się na zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami oraz ich wspieraniu poprzez Fundację SUEZ „Jesteśmy z Tobą”, angażowaniu pracowników w aktywności woluntariatu pracowniczego a także realizowania wsparcia dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O SUEZ

SUEZ Polska jest częścią Grupy SUEZ - światowego lidera w dziedzinie gospodarki wodnej i odpadowej. Grupę tworzą specjalistyczne spółki dostarczające innowacyjne rozwiązania w modelu gospodarki cyrkularnej w czterech głównych sektorach: woda, recykling i odzysk, oczyszczanie i uzdatnianie oraz consulting. SUEZ oferuje kompleksowe usługi w zakresie odbioru, recyklingu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych i przemysłowych, w tym usługi specjalistyczne tj. remediacja gleb i obsługa separatorów. Więcej na www.suez.pl oraz na Facebook i LinkedIn.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie SUEZ opiera się na zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami oraz ich wspieraniu poprzez Fundację SUEZ „Jesteśmy z Tobą”, angażowaniu pracowników w aktywności woluntariatu pracowniczego a także realizowania wsparcia dla partnerów firmy.