handel internet media/marketing/reklama

Do końca kwietnia darmowa dostawa wybranych produktów na Carrefour.pl

17.04.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla kupujących na platformie sprzedażowej Carrefour.pl. Do 30 kwietnia klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy szerokiego portfolio wybranych produktów niespożywczych spośród wszystkich dostępnych na stronie kategorii.

Darmową dostawą w kwietniu objęte są wybrane produkty niespożywcze we wszystkich kategoriach, tj. dom i ogród, elektronika, sport i turystyka, uroda, zabawki i gry, zdrowie i higiena. Oferta dotyczy produktów z asortymentu Carrefour, jak również sprzedawanych przez sprawdzonych, zewnętrznych dostawców sieci. Carrefour dynamicznie inwestuje w zapewnienie klientom różnorodnej oferty i rozwija swoją platformę zakupową w modelu marketplace. W serwisie Carrefour.pl,  oprócz asortymentu sieci, klienci znajdą również kilkaset tysięcy produktów non-food, które nie są dostępne w sklepach stacjonarnych Carrefour.

 - Naszą ambicją jest zapewnienie kupującym na Carrefour.pl jak najlepszych doświadczeń zakupowych oraz szerokiego wyboru produktów. Dlatego silnie rozwijamy współpracę z nowymi, zweryfikowanymi przez nas dostawcami, poszerzamy ofertę i organizujemy akcje promocyjne dla klientów – mówi Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska. Na dobrej współpracy Carrefour ze sprzedawcami zewnętrznymi korzystają nasi klienci. Do kwietniowej akcji darmowej dostawy przyłączyła się duża grupa naszych Partnerów, a część z nich zdecydowała się na zaproponowanie opcji darmowej dostawy dla całego swojego asortymentu – dodaje. 

Carrefour zadbał również o to, aby kupujący na platformie jak najszybciej odnaleźli produkty, które otrzymają bez ponoszenia kosztów za przesyłkę. W serwisie Carrefour.pl włączona jest dodatkowa kategoria - Darmowa dostawa – zawierająca wszystkie produkty z tą opcją dostawy.  Ponadto, w każdej kategorii produktowej klienci będą mieli do swojej dyspozycji filtr „Darmowa dostawa”.  

Darmowa dostawa realizowana będzie za pośrednictwem firm kurierskich. Warto także przypomnieć, że kupując produkty od sprzedawcy Carrefour, klienci mogą odebrać swoje zamówienie w hipermarketach lub supermarketach sieci za 0zł.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.