internet ekonomia/biznes/finanse rodzina

Z aplikacją Mój Carrefour duże rodziny płacą mniej!

29.03.2018 | Carrefour Polska

W Carrefour duże rodziny, które posiadają aplikację Mój Carrefour oraz Kartę Dużej Rodziny, mogą płacić jeszcze mniej łącząc dostępne rabaty. Oferta sieci, która stale rozwija wykorzystanie nowych technologii w handlu, dobrze uzupełnia działania Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, które w styczniu wprowadziło możliwość korzystania z programu Karta Dużej Rodziny również za pomocą aplikacji mobilnej.

Wielkanocne zakupy dużych rodzin w sklepach Carrefour mogą być jeszcze tańsze. Posiadacze Karty Dużej Rodziny, z której od stycznia mogą korzystać również w formie aplikacji, otrzymują zniżki do -10% za zakupy w Carrefour. Korzystając dodatkowo z aplikacji Mój Carrefour mogą otrzymać w kwietniowe weekendy kolejne 10% zniżki. Ponadto, śledząc specjalne kupony dostępne w aplikacji wybrane produkty mogą kupić do 50% taniej. Warto zaznaczyć, że rabaty w aplikacji „Mój Carrefour” zawsze łączą się z benefitami oferowanymi dużym rodzinom w ramach Karty Dużej Rodziny. Dodatkowo, używając aplikacji Mój Carrefour można korzystać z takich wygodnych rozwiązań jak czytnik cen, płatności mobilne, Scan&Go czy usługa SąSiatki.

Carrefour Polska to pierwsza sieć wielkiej dystrybucji, która w grudniu 2014 roku przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny, realizowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Od 2018 roku ministerstwo wdrożyło dodatkowe udogodnienia dla osób posiadających karty, które mogą jej używać także za pomocą aplikacji mobilnej. Każda rodzina z co najmniej trójką dzieci, może skorzystać w ramach programu z rabatu w 223 sklepach Carrefour w Polsce.

Wielkość uzyskiwanej zniżki w ramach Karty Dużej Rodziny zależy od kwoty dokonanych zakupów. Przy zakupach od 50,00 do 99,99 złotych, rodziny wielodzietne otrzymają e-kupon o wartości 5 złotych na kolejne zakupy, przy zakupach od 100,00 do 149,99 złotych – e-kupon o wartości 10 złotych, przy zakupach o wartości od 150,00 do 199,99 złotych – e-kupon o wartości 15 złotych, przy zakupach od 200,00 do 249,99 – e-kupon o wartości 20 złotych, przy zakupach od 250,00 do 299,99 – e-kupon o wartości 25 złotych, przy zakupach od 300,00 do 349,99 – e-kupon o wartości 30 złotych, przy zakupach od 350,00 do 399,99 – e-kupon o wartości 35 złotych, przy zakupach od 400,00 do 449,99 – e-kupon o wartości 40 złotych, przy zakupach od 450,00 do 499,99 – e-kupon o wartości 45 złotych, a przy zakupach powyżej 500 złotych – e-kupon o wartości 50 złotych. E-Kupon jest ważny przez 60 dni od daty jego wydania i można zrealizować go podczas kolejnych zakupów, w sklepie sieci Carrefour, który uczestniczy w Programie Karty Dużej Rodziny. Produktami wyłączonymi z programu w Carrefour są m.in. paliwa, alkohole, papierosy, płatność rachunków, doładowania telefoniczne oraz wszystkie produkty, dla których potwierdzeniem zakupu jest paragon niefiskalny.

Aplikacja Mój Carrefour jest dostępna do pobrania ze sklepów:

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.