handel nauka/edukacja/szkolenia

Rusza II edycja Akademii Moreny

20.03.2018 | Carrefour Polska

Galeria Morena ponownie zaprasza najmłodszych na zajęcia z cyklu Akademia Moreny. Podczas  każdego z dziewięciu spotkań maluchy poprzez zabawę poznają sekrety otaczającego nas świata. Na uczestników czeka również konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Legolandu®. Pierwsze spotkanie odbędzie się już w sobotę 24 marca!

Zeszłoroczne spotkania w Akademii Moreny potwierdziły, że najlepszym sposobem na zdobycie cennej wiedzy, jest nauka poprzez zabawę. Dlatego również w tym roku Galeria Morena zrealizuje cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.

Wielka wyprawa do lodowej krainy

Podczas pierwszego spotkania, które odbędzie się w sobotę 24 marca, uczestnicy odbędą wyjątkową podróż do lodowej krainy. Dzieci wspólnie z rodzicami odwiedzą igloo z efektem zorzy polarnej, będą podziwiać ogromną lodową rzeźbę, a także zasiądą na lodowym tronie, aby zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Ponadto animatorzy zaproszą wszystkich do wspólnego dekorowania igloo oraz opowiedzą dzieciom o codziennym życiu i zwyczajach Inuitów (mieszkańców obszarów arktycznych).

Wiele atrakcji czeka na najmłodszych także podczas kolejnych spotkań z cyklu. W ciągu roku uczestnicy Akademii Moreny będą mieli okazję m. in. poznać sekrety ludzkiego ciała, poczuć się, jak kosmonauta czy spróbować swoich sił w olimpijskich sportach.

Bajkowy konkurs Akademii Moreny

Na uczestników cyklu czeka wyjątkowy konkurs. W specjalnym Dzienniczku dzieci będą mogły zbierać pieczątki za obecność na każdym ze spotkań, co premiowane będzie punktami. Podczas każdego spotkania na najmłodszych będzie także czekało zadanie konkursowe, za którego wykonanie również przyznawane będą punkty. Uczestnik, który po 9 spotkaniach będzie miał najwięcej punktów, zdobędzie atrakcyjną nagrodę - wycieczkę do Legolandu®!

Do Akademii Moreny zaprasza Carrefour Polska – właściciel i zarządca Galerii Morena przy ulicy Schuberta 102A. Pierwsze spotkanie z cyklu odbędzie się już w sobotę 24 marca w godzinach 13.00 – 18.00. Udział w zabawie jest bezpłatny!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.