media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
ING Instytucją Roku 2017 we wszystkich kategoriach
ING Bank Śląski został aż czterokrotnie uhonorowany tytułem Instytucja Roku 2017. Jako jedyny bank otrzymał statuetkę we wszystkich możliwych kategoriach.
„Czujemy bardzo dużą satysfakcję z otrzymanych we wszystkich kategoriach wyróżnień. To potwierdzenie, że nasze podejście do obsługi klienta jest właściwe. To również nagroda dla naszych pracowników, którzy to podejście na co dzień wdrażają w życie.
W ING patrzymy na jakość obsługi szerzej – od lat mówimy o doświadczeniach klienta i wrażeniach po kontakcie z bankiem. Uważamy, że banki dzisiaj potrzebują uważnego wysłuchania klientów i wykorzystania ich opinii. Dlatego nie tylko pytamy klientów o zdanie, ale tworzymy razem z nimi innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu możemy oferować im to czego potrzebują, w formie jakiej potrzebują – online, mobilnie, zdalnie” – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego, odpowiedzialny za część detaliczną.
Ranking Instytucja Roku 2017 powstał na podstawie badania ekspertów portalu mojebankowanie.pl. Tytuły przyznano w następujących kategoriach:
- Najlepsza jakość obsługi w placówce
- Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych
- Przyjazne otwarcie konta przez internet
- Przyjazne otwarcie konta firmowego
Więcej informacji o rankingu na www.instytucjaroku.pl
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678