nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – nowa kampania ING
25 grudnia startuje nowa kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. Przekaz wspiera oferta specjalna - 2,5% na koncie oszczędnościowym.
W najnowszej kampanii ING prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania, brawurowo zaprezentowane w spotach telewizyjnych przez popularnego aktora Adama Woronowicza. Przedstawione w humorystyczny sposób historie są pretekstem do refleksji, że motywacja do oszczędzania bywa różna. Dla jednych jest to pozytywny przykład z domu, dla innych są to wnioski wyciągnięte z obserwacji rozrzutnych członków rodziny. ING od lat przekonuje, że wiele zależy od nas samych, dlatego najważniejsze, by znaleźć swoją motywację do oszczędzania. I robić to systematycznie, bo w dzisiejszych czasach element odpowiedzialnej postawy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Dodatkowo w sieci bank zaplanował intensywne działania w mediach społecznościowych, które mają w atrakcyjny i zabawny sposób zachęcać i utrzymywać w postanowieniu oszczędzania. Komunikaty mobilizujące do odkładania pojawią się także w wybranych miastach na billboardach i siatkach wielkoformatowych w postaci lokalnych, kontekstowych haseł.
W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne oprocentowane w wysokości 2,5% w skali roku przez 4 miesiące od założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego (oprocentowanie zmienne):
- „Bonus na start” - propozycja przygotowana dla klientów rozpoczynających oszczędzanie z ING,
- „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, oferta na nowe środki dla osób już oszczędzających w ING.
Tytuł kampanii: „Jedni oszczędzają bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali”
Start kampanii: od 25.12.2017 r.
Narzędzia:
- Spoty TV w stacjach ogólnopolskich i niszowych
- Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media
- Billboardy i siatki wielkoformatowe w wybranych miastach
- Oddziały: wyklejki na witrynach i komunikacja wewnątrz placówek.
Kreacja ATL: Brain
Media: Mullen Lowe Media Hub
Kreacje internetowe: GONG
Spoty TV są dostępne w serwisie YouTube:
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101