wydarzenia handel sprawy społeczne towary konsumpcyjne

Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach Carrefour

29.11.2017 | Carrefour Polska

Blisko 80 sklepów Carrefour Polska dołączyło do Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Już w najbliższy weekend, od 1 do 3 grudnia, w sklepach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

Świąteczna Zbiórka Żywności odbędzie się w tym roku w blisko 50 miejscowościach w całej Polsce. Od 1 do 3 grudnia klienci sklepów Carrefour, w specjalnie oznakowanych punktach, będą mogli przekazać artykuły spożywcze, które trafią do lokalnych organizacji pomocowych. Szczególnie potrzebne są produkty z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak olej, cukier, mąka, słodycze, przetwory, konserwy bądź bakalie. Szczegółowych informacji na temat zbiórki udzielać będą w sklepach klientom wolontariusze Banków Żywności.

Wspólnie z Bankami Żywności Carrefour obchodzi w tym roku swoje 20-lecie działalności. Sieć od początku swojej aktywności w Polsce, czyli od 1997 roku, współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności, realizując liczne inicjatywy mające na celu przeciwdziałanie marnotrawstwu żywności. Co roku wspiera ogólnopolskie zbiórki żywności, udostępniając przestrzeń i promując zbiórki na terenie sklepu i w mediach. Ponadto, na terenie całego kraju hipermarkety i supermarkety Carrefour przekazują regularnie produkty spożywcze do Banków Żywości. W 2016 roku Fundacja Carrefour przekazała grant w wysokości 125 000 euro na zakup 7 ciężarówek-chłodni dla lokalnych Banków Żywności, które służą przede wszystkim codziennym odbiorom świeżej żywności ze sklepów, nie tylko sieci Carrefour.

Stale rozwijana współpraca Carrefour z Federacją Polskich Banków Żywności wpisuje się kluczową inicjatywę sieci, jaką jest prowadzony od 2013 r. program „STOP Marnotrawstwu”. Jego celem jest przeciwdziałanie marnotrawstwu na każdym poziomie funkcjonowania firmy, a także promowanie tej idei wśród klientów i dostawców. Carrefour za zaangażowanie na rzecz najbardziej potrzebujących otrzymał wyróżnienie z okazji 20-lecia Federacji Polskich Banków Żywności. Ponadto, za swoją współpracę z Bankami Żywności Carrefour Polska otrzymał tytuł „Dobroczyńca roku”.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.