handel ekonomia/biznes/finanse

Guillaume de Colonges objął stanowisko Dyrektora Wykonawczego Europy Północnej i Wschodniej

21.11.2017 | Carrefour Polska

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński.

Zgodnie z decyzją Alexandra Bomparda, Prezesa i Dyrektora Generalnego Carrefour, Guillaume de Colonges objął funkcję Dyrektora Wykonawczego na Europę Północną i Wschodnią, a także Dyrektora Operacyjnego Carrefour w Belgii. Jednocześnie Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, które piastuje od 2014 roku.

W trakcie swojej pracy w polskim oddziale Carrefour wdrożył z sukcesem stabilną i długofalową strategię omnikanałowości. Uruchomione zostały nowe kanały sprzedaży przez Internet, dowodząc pozycji Carrefour jako lidera innowacji na rynku wielkiej dystrybucji w Polsce. Rozwijana była także sieć tradycyjnej sprzedaży: sklepów i centrów handlowych, poprzez otwieranie nowych punktów sprzedaży i modernizację już istniejącej infrastruktury. Również oferta handlowa Carrefour została poszerzona o nowe koncepty i gamy produktów. Te wszystkie zmiany, mające tak istotny wpływ na doświadczenie zakupowe, zostały zakomunikowane klientom za pośrednictwem kampanii marketingowej z udziałem Napoleona, która miała duży wpływ na wzmocnienie pozytywnego postrzegania sieci w przestrzeni publicznej.

W związku z nowymi obowiązkami Dyrektora Wykonawczego Guillaume de Colonges powierzył stanowisko Dyrektora Operacji Carrefour Polska Ronanowi Martin. Sekretarzem Generalnym firmy pozostaje Robert Noceń.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.