nowe produkty/usługi handel

Zmiany w Galerii Morena

08.11.2017 | Carrefour Polska

Do grona najemców Galerii Morena dołączyła nowa restauracja – burgerownia Pasibus. To nie jedyna zmiana, jaka w ostatnim czasie zaszła w gdańskim obiekcie. Do dyspozycji klientów oddany został także sklep marki Jysk w zupełnie nowej aranżacji oraz salon Empik.

Miniony miesiąc przyniósł sporo zmian w gronie najemców Galerii Morena. Najnowsza z nich, to otwarcie w strefie restauracyjnej obiektu - pierwszej w północnej części Polski - burgerowni Pasibus. Od 3 listopada w lokalu o powierzchni 57 mkw. amatorzy street food’u znajdą szeroki wybór burgerów oraz dodatków takich, jak frytki, surówki czy serowe kulki.

Zmiany zaszły również w dostępnym w galerii salonie Jysk, który przeszedł wyjątkową metamorfozę. Od 2 listopada klienci mogą dokonać zakupów w pierwszym w Polsce – a trzecim na świecie – salonie marki zrealizowanym w najnowszym koncepcie. Nowoczesny design, większa przestrzeń dla dekoracji, a także jasna drewniana podłoga, która zastąpiła ciemną wykładzinę – to największe zmiany, jakie zaszły w lokalu. Salon zajmuje powierzchnię 1120 mkw.

Na początku października z kolei, do dyspozycji klientów oddany został salon Empik. Na powierzchni 179 mkw. znaleźć można szeroki wybór książek z różnych dziedzin, prasę, płyty, filmy, gry multimedialne, a także artykuły papiernicze czy gry planszowe. W salonie można również zakupić bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.