nowe produkty/usługi handel

Pierwszy supermarket Carrefour w Zielonej Górze

08.11.2017 | Carrefour Polska

8 listopada br. Carrefour otworzył swój pierwszy supermarket w Zielonej Górze. Na powierzchni ponad 1 000 mkw. klienci znajdą bogatą i różnorodną ofertę ponad 12 tysięcy produktów. To siódmy supermarket otwarty przez Carrefour w 2017 roku.

Nowy supermarket należy do segmentu premium i mieści się w Focus Mall w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 17. Oferuje on klientom nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni ponad 1 000 mkw., zaprojektowaną wg najnowocześniejszych trendów handlowych. Supermarket otwarty jest od poniedziałku do niedzieli w godz. 9-21. W sklepie zostało zatrudnionych prawie 40 osób.

Oferta nowego sklepu w Zielonej Górze została oparta na różnorodności. Wśród ponad 12 tysięcy różnych produktów klienci znajdą przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” znalazło się ponad 150 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzywa i owoce bio, jak również wiele wysokiej jakości regionalnych produktów, pochodzących od lokalnych producentów i rolników. W sprzedaży znalazły się również wyroby powstające na miejscu w Naszej Wędzarni i dojrzewalni wołowiny.

Nowy sklep z logiem „Market” oferuje również szeroki wybór produktów spożywczych, dedykowanych dla osób dbających o zdrowie. W specjalnej strefie zdrowia dostępnej w sklepie, klienci znajdą, m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment uzupełnia bogaty wybór produktów na wagę.

W supermarkecie nie zabraknie również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci będą mogli kupić również liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce. Ofertę supermarketu uzupełnia szeroki wybór chemii i kosmetyków, w tym także kosmetyków naturalnych.

W nowym supermarkecie, mieszkańcy Zielonej Góry mogą również przystąpić do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek seniorzy będą mogli otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Ponadto sklep prowadzi akcję promocyjną „Zyskuj na okrągło”, która umożliwia zakup określonych artykułów w stałej, okrągłej cenie. Promocja obejmuje szereg produktów codziennej potrzeby z różnych kategorii.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą samodzielnie sprawdzić cenę produktu, przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.