handel budownictwo/nieruchomości

Supermarket Carrefour z segmentu premium w Focus Bydgoszcz

25.10.2017 | Carrefour Polska

Carrefour otwiera pierwszy supermarket w segmencie premium w Bydgoszczy, a jednocześnie jest to już szósty sklep w tym formacie otwarty w 2017 roku. Sklep oferuje 19 tysięcy produktów oraz najnowsze rozwiązania handlowe.

Nowy supermarket jest zlokalizowany w CH Focus Bydgoszcz na ul. Jagiellońskiej 39. Klienci sklepu będą mogli skorzystać z hali sprzedaży o powierzchni prawie 2 000 mkw., zaprojektowanej według najnowocześniejszych trendów handlowych, których celem jest stałe podnoszenie zadowolenia klientów z zakupów. O komfort zakupów i najwyższą jakość obsługi zadba ponad 40 pracowników, a do dyspozycji klientów zostanie oddanych 9 stanowisk kasowych. Supermarket otwarty jest od poniedziałku do niedzieli w godz. 
8-22.

W supermarkecie klienci będą mogli skorzystać z wyrobów Naszej Wędzarni, produkowanych w wędzarniach Carrefour, oraz dostępnej na miejscu dojrzewalni wołowiny w której powstaje mięso najwyższej jakości. Wyroby wędzarni posiadają wyjątkowy smak oraz aromat, a dzięki zachowani najlepszych standardów procesu produkcji klienci mają pewność najwyższej jakości i świeżości kupowanych mięs. Dodatkowo, z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi, Carrefour udostępnia 300 rodzajów piw, w tym wyroby regionalne i kraftowe.

Klienci odnajdą również, między innymi, szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnej strefie „Targ Świeżości” dostępnych jest ok. 300 rodzajów warzyw i owoców, warzywa iowoce bio, jak również wiele wysokiej jakości regionalnych produktów, pochodzących od regionalnych producentów i rolników. W sprzedaży znajdą się także takie wyroby lokalnych dostawców jak mięso wieprzowe, drób, wołowina, elementy kaczki, wędliny oraz sery. Dodatkowo na terenie sklepu jest też specjalna strefa sushi, w której klienci znajdą selekcję wyrobów japońskiej kuchni.

W supermarkecie nie zabrakło również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci mogą kupić też liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce.

Szeroki asortyment produktów spożywczych uzupełnia 450 produktów dedykowanych osobom szczególnie dbającym o zdrowie i alergikom. W specjalnej strefie zdrowia klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą samodzielnie sprawdzić cenę produktu, przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.