handel

CCC rośnie w Galerii Głogów

06.10.2017 | Carrefour Polska

Do ponad 800 mkw. powiększył się zajmowany przez markę CCC lokal w Galerii Głogów. Klienci należącego do Carrefour Polska obiektu mają już do dyspozycji salon zaaranżowany w koncepcie premium. Zmiana jest pierwszym efektem prowadzonego w galerii remodelingu.

Marka CCC, będąca liderem na polskim rynku sprzedaży obuwia, postanowiła powiększyć swój dotychczasowy salon w Galerii Głogów. Zajmowany do tej pory lokal o powierzchni 296 mkw. zyskał ponad 500 mkw. dodatkowej powierzchni i liczy obecnie 814 mkw.

Powiększony salon został zaaranżowany według nowej koncepcji CCC, którą marka wdrożyła już w kilku lokalizacjach w Polsce i która będzie wprowadzana również zagranicą. Cechuje ją między innymi nowoczesny design, wyraźny podział na sekcje produktowe, zastosowana technologia oświetlenia, a także ekrany LEDowe.

- Niezwykle cieszy nas, że CCC zdecydowało się na rozbudowę salonu w naszej galerii handlowej. To dla nas znak, że marka dostrzega potencjał w zarządzanym przez nas obiekcie i jest zadowolona z dotychczasowej współpracy – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Salony CCC to jedne z najbardziej rozpoznawalnych salonów obuwniczych w kraju. Klienci odwiedzający sklep marki w Galerii Głogów mają do wyboru asortyment produktowy na każdą okazję – od butów do noszenia na co dzień, przez buty sportowe, aż po eleganckie obuwie skórzane. W ofercie znajdują się również torebki, kosmetyki do pielęgnacji obuwia, akcesoria i drobna galanteria.

Powiększenie salonu CCC jest pierwszym efektem remodelingu Galerii Głogów, w ramach którego rekonfiguracji poddany jest układ handlowy obiektu. Na finiszu są już także prace wykończeniowe salonu Media Markt, który zajmie powierzchnię 1593 mkw. W wyniku prac, których zakończenie planowane jest na 2. kwartał 2018 roku, galeria zyska 815 mkw. powierzchni handlowej. Modernizacja obejmie także odnowienie elewacji obiektu i pasażu, wymianę elementów małej architektury czy oświetlenia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.