nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Supermarket Carrefour premium w Galerii Kazimierz

23.08.2017 | Carrefour Polska

Carrefour otworzył drugi w tym roku supermarket w Krakowie. Sklep zlokalizowany w Galerii Kazimierz należy do segmentu premium i oferuje prawie 20 tysięcy produktów oraz nowoczesne rozwiązania handlowe.

Nowy supermarket został otwarty na krakowskim Kazimierzu na ul. Podgórskiej 34. Oferuje on klientom nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni prawie 2 200 mkw., zaprojektowaną wg najnowocześniejszych trendów handlowych, których celem jest stałe podnoszenie zadowolenia klientów z zakupów w zakresie oferty handlowej, usługowej oraz obsługi klienta. Supermarket otwarty jest od poniedziałku do soboty w godz. 9.30 – 21.30, a w niedzielę w godz. 9.30-20.30.

Różnorodność i świeżość są najważniejszymi cechami nowego supermarketu. Klienci odnajdą, między innymi, szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” dostępnych jest ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzywa i owoce bio, jak również wiele wysokiej jakości regionalnych produktów, pochodzących od lokalnych producentów i rolników. Dodatkowo, w sprzedaży znalazły się również świeże ryby oraz selekcja owoców morza.

Klienci dbający o zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie, lub przestrzegający określonej diety, będą mogli skorzystać z oferty Zdrowej Półki. Jest to specjalnie opracowana oferta kilkuset produktów, wśród której klienci odnajdą bogatą gamę artykułów dietetycznych, bio, eko, bez laktozy i glutenu.

W ofercie supermarketu znalazł się również bogaty wybór produktów lokalnych, znanych w całym Krakowie, a także pochodzących z różnych regionów Polski. Dodatkowo, dla klientów szukających najwyższej jakości, powstała oferta wołowiny dojrzewającej, która powstaje na miejscu w specjalnej dojrzewalni. Wybór mięs i wędlin uzupełniają produkty Naszej Wędzarni, które powstają w wędzarniach Carrefour na podstawie sprawdzonych receptur. 

W supermarkecie nie zabraknie również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci będą mogli kupić również liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce.

Ofertę uzupełnia perfumeria z produktami SPA i ekologicznymi, a także wybór artykułów sezonowych oraz tekstyliów. Specjalnie z myślą o turystach odwiedzających krakowski Kazimierz powstała również oferta dań gotowych i na wynos oraz sekcja z pamiątkami z Krakowa.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą samodzielnie sprawdzić cenę produktu, przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie. Wyeliminuje to ryzyko zgubienia kuponu – zostanie on automatycznie przypisany do Karty klienta w aplikacji.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.