handel rodzina nauka/edukacja/szkolenia
Powrót do szkoły z Carrefour
Wśród prawie 3 000 artykułów szkolnych dostępnych w sklepach Carrefour znalazły się zestawy szkolne z motywami najpopularniejszych produkcji filmowych, plecaki 3D i wiele innych.
W sklepach Carrefour rusza specjalna promocja „Wyprawka szkolna”, która potrwa do 10 września br. Bogata i różnorodna oferta artykułów szkolnych w Carrefour pozwala na wybór produktów odpowiadających potrzebom każdego ucznia. Oprócz standardowych przyborów, w ofercie odwiedzający sklepy Carrefour znajdą również meble niezbędne do aranżacji miejsca nauki, a także szeroki wybór ubrań dziecięcych. Dodatkowo Carrefour daje swoim klientom gwarancję najniższej ceny na wybrane produkty. Jeżeli klient znajdzie wybrany produkt w niższej cenie, Carrefour zwróci mu podwójną różnicę.
W swojej najnowszej ofercie szkolnej Carrefour Polska zadbał o najmłodszych uczniów przygotowując specjalne zestawy szkolne, bazujące na najpopularniejszych produkcjach filmowych, takich jak: Kraina Lodu, Minionki, Auta czy Trolle. W każdym zestawie znajduje się pełne wyposażenie niezbędne do poradzenia sobie ze szkolnymi obowiązkami w najlepszym humorze.
Potencjalnymi hitami w roku szkolnym 2017/2018 mogą być również plecaki 3D z wypukłymi elementami lub produkty spersonalizowane. Znajdą się wśród nich na przykład piórniki imienne lub piórniki dedykowane szkolnym urwisom z napisem „Nikt nie jest doskonały”. Ofertę wyprawki szkolnej Carrefour Polska uzupełniają zeszyty i bloki rysunkowe w różnorodne wzory, kredki i przyrządy piśmiennicze oraz książki edukacyjne.
Promocja jest wspierana przez postać Napoleona, który specjalnie przed wakacjami zaprosił do siebie dzieci. Spoty dotyczące szkolnej wyprawki można obejrzeć na profilu Carrefour Polska na YouTube: https://www.youtube.com/user/CarrefourPL/videos.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.