nowe produkty/usługi internet ekonomia/biznes/finanse
Paragony w Moje ING mobile
ING Bank Śląski zaktualizował aplikację mobilną Moje ING mobile o możliwość zapisywania zdjęć paragonów za zakupy.
Dzięki usłudze „Paragony” klienci otrzymują łatwy dostęp do swoich rachunków za zakupy, niezależnie od czasu i miejsca. Aby dodać paragon w aplikacji Moje ING mobile wystarczy wybrać na ekranie startowym skrót „Paragony”, a następnie zrobić zdjęcie lub wybrać gotowy obraz z biblioteki. Zachowane rachunki są dostępne w sekcji "Moje Dokumenty", w folderze "Paragony", czyli prywatnym i bezpiecznym dysku, który bank udostępnia w systemie Moje ING każdemu klientowi.
Usługa była wcześniej dostępna w starej aplikacji ING BankMobile. Wszystkie paragony, które do tej pory klienci w niej zapisali, zostały automatycznie przeniesione do systemu Moje ING. Aby po raz pierwszy skorzystać z usługi w Moim ING mobile, należy na ekranie startowym aplikacji dodać skrót „Paragony”.
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101