nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama

Zdrowe śniadanie z Carrefour Polska i Nordic

20.07.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wraz z właścicielem marki Nordic - firmą Raisio, producentem wysokiej jakości zdrowej żywności, rozpoczyna akcję promującą zdrowe śniadanie na Półwyspie Helskim. Osoby wypoczywające na plaży w Jastarni, przez cztery weekendy wakacji będą mogły skosztować pysznych śniadań przygotowanych na bazie jogurtu naturalnego z wapniem marki Carrefour oraz unikalnych produktów owsianych marki Nordic.

Akcja rozpocznie się już 22 lipca i potrwa przez cztery kolejne weekendy (sobota i niedziela). Hostessy ubrane w czapki Napoleona oraz stroje Nordic, częstować będą plażowiczów pysznymi śniadaniami na terenie popularnej Beach Village. Akcja ma na celu zachęcenie do dbania o zdrowe odżywianie również w trakcie wakacji. Jogurt naturalny z wapniem w połączeniu z owsianką, pochodzącą z owsa rosnącego na czystych terenach arktycznych, to doskonały pomysł na smaczne, zdrowe śniadanie.

Zarówno Carrefour, jak i Raisio od wielu lat realizują swoją strategię handlową, opartą na szerokiej i urozmaiconej gamie produktów. Firmy stale rozwijają swoją ofertę, aby zapewnić polskim klientom dostęp do zdrowych artykułów spożywczych wysokiej jakości. 

Carrefour we współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych stale rozwija asortyment marki własnej. Firma dąży do zapewnienia stałej, wysokiej jakości oraz bezpieczeństwa oferowanych produktów, a także dokłada wszelkich starań, aby były one bezpieczne i zgodne z normami obowiązującymi w Polsce oraz w Unii Europejskiej. Dzięki prawidłowo oznakowanemu opakowaniu przekazuje klientowi niezbędne informacje, które pomagają w świadomym wyborze produktu. Do szerokiej gamy tych artykułów należy Jogurt Naturalny Carrefour z wapniem, produkowany przez OSM w Krasnymstawie. Zawiera on żywe kultury jogurtowe, mające korzystny wpływ na układ pokarmowy, a wysoka zawartość wapnia pozwala dbać o mocne kości oraz zdrowy uśmiech. Jogurt wyróżnia się ponadto aksamitną konsystencją i łagodnym smakiem, więc stanowi idealną bazę do zdrowego śniadania na przykład w duecie z najwyższej jakości owsianką Nordic zawierającą wysoką ilość cennego białka – betaglukanu. Takie połącznie będzie doskonałym, zbilansowanym posiłkiem, który da energię na cały poranek, o czym przekonają się plażowicze w Jastarni.

W portfolio nowej marki Nordic znalazły się naturalne płatki owsiane, owsianki w saszetkach (również w wariancie BIO) oraz chrupiące ciastka owsiane, które nie tylko świetnie smakują, ale również posiadają niski indeks glikemiczny, co oznacza, że dostarczona do organizmu energia uwalnia się powoli. Dzięki temu przez długi czas nie czujemy się głodni. Ciastka owsiane i owsianki w czterech smakach to propozycja dla osób aktywnych i odżywiających się w sposób świadomy. Zdrowa i niskokaloryczna przekąska Nordic to również właściwa propozycja dla tych, którzy chcą latem zadbać o linię lub zachować smukłą sylwetkę i jednocześnie cieszyć się smakiem.

Zaangażowanie Carrefour w inicjatywę stanowi jeden z elementów realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników, edukacja na temat zdrowej diety, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej oraz zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

 O Raisio

Grupa Raisio jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie odżywiania na bazie składników pochodzenia roślinnego. Działalność Raisio podzielona jest na dwie części: Brands i Raisioagro. Marki Raisio wspierają konsumentów na całym świecie w prowadzeniu zdrowego stylu życia. Dzięki zawartości wysokiej jakości składników (owies uprawiany na terenach koła podbiegunowego.) produkty marki Nordic poprawiają jakość życia i pomagają w utrzymaniu zbilansowanej diety w łatwy i wygodny sposób. Produkty marki Provena dostarczają wartościowego pożywienia dla osób na diecie bezglutenowej. Produkty marki Benecol® z dodatkiem stanoli roślinnych wspierają konsumentów w obniżaniu cholesterolu. Z unikalnych innowacji Benecolu korzystają serca milionów ludzi w prawie 30 krajach. Innowacyjne pasze wytwarzane przez Raisioagro poprawiają efektywność produkcji mleka i promują zrównoważone metody hodowli ryb.

Raisio promuje zrównoważoną produkcję poprzez używanie odpowiedzialnie wytwarzanych surowców i redukowanie wpływu produkcji na środowisko. Raisio w Finlandii jako pierwsza firma na świecie wyposażyło produkty konsumenckie w informację na etykiecie na temat emisji dwutlenku węgla i zużycia wody potrzebnych do produkcji danego opakowania.

Raisio plc jest fińską firmą powstałą w 1939 r., której akcje są notowane na Nasdaq Helsinki Ltd. Firma posiada około 38 000 udziałowców. Raisio zatrudnia około 1400 osób i działa w 12 krajach. Głównymi obszarami rynkowymi Grupy są Finlandia, Wielka Brytania, Rosja, Polska i Czechy. Raisio w Polsce istnieje od 1992 roku. Wiodąca marką spółki jest Benecol®.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

 O Raisio

Grupa Raisio jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie odżywiania na bazie składników pochodzenia roślinnego. Działalność Raisio podzielona jest na dwie części: Brands i Raisioagro. Marki Raisio wspierają konsumentów na całym świecie w prowadzeniu zdrowego stylu życia. Dzięki zawartości wysokiej jakości składników (owies uprawiany na terenach koła podbiegunowego.) produkty marki Nordic poprawiają jakość życia i pomagają w utrzymaniu zbilansowanej diety w łatwy i wygodny sposób. Produkty marki Provena dostarczają wartościowego pożywienia dla osób na diecie bezglutenowej. Produkty marki Benecol® z dodatkiem stanoli roślinnych wspierają konsumentów w obniżaniu cholesterolu. Z unikalnych innowacji Benecolu korzystają serca milionów ludzi w prawie 30 krajach. Innowacyjne pasze wytwarzane przez Raisioagro poprawiają efektywność produkcji mleka i promują zrównoważone metody hodowli ryb.

Raisio promuje zrównoważoną produkcję poprzez używanie odpowiedzialnie wytwarzanych surowców i redukowanie wpływu produkcji na środowisko. Raisio w Finlandii jako pierwsza firma na świecie wyposażyło produkty konsumenckie w informację na etykiecie na temat emisji dwutlenku węgla i zużycia wody potrzebnych do produkcji danego opakowania.

Raisio plc jest fińską firmą powstałą w 1939 r., której akcje są notowane na Nasdaq Helsinki Ltd. Firma posiada około 38 000 udziałowców. Raisio zatrudnia około 1400 osób i działa w 12 krajach. Głównymi obszarami rynkowymi Grupy są Finlandia, Wielka Brytania, Rosja, Polska i Czechy. Raisio w Polsce istnieje od 1992 roku. Wiodąca marką spółki jest Benecol®.