handel budownictwo/nieruchomości

Galeria Morena rok po modernizacji

31.05.2017 | Carrefour Polska

Mija rok od kiedy do dyspozycji mieszkańców Gdańska i okolic oddana została rozbudowana i zmodernizowana Galeria Morena. Jej właściciel i zarządca – Carrefour Polska – podsumowuje wprowadzone zmiany i podkreśla ich pozytywny wpływ na funkcjonowanie obiektu. Zapowiada również wakacyjne atrakcje dla klientów.

Centra handlowe to obecnie miejsca, w których współcześni konsumenci pragną nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, lecz także przyjemnie spędzić czas wolny. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, Carrefour Polska – właściciel i zarządca gdańskiej Galerii Morena – podjął decyzję o gruntownej modernizacji obiektu, która przeprowadzona została w 2016 roku.

Więcej atrakcyjnej przestrzeni handlowej

Na skutek rozbudowy i remodelingu 20 maja zeszłego roku do dyspozycji klientów oddanych zostało ponad 13 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, dzięki czemu całkowita powierzchnia galerii wzrosła do ponad 33 000 mkw., a liczba dostępnych najemców do 82.

Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek, np. KappAhl, Tatuum, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk. Również w tym roku do grona najemców galerii dołączyły nowe marki. Wśród nich znajdują się między innymi otwarty 13 maja sklep znanej duńskiej sieci Flying Tiger Copenhagen czy sklep z zabawkami dla dzieci Mysie Pysie, którego otwarcie zaplanowane jest na 1 czerwca.

- Zeszłoroczna modernizacja Galerii Morena była naszą największą inwestycją. Ogromnie nas cieszy, że przynosi ona oczekiwane efekty. Klienci chętniej korzystają z oferty obiektu – w ciągu 12 miesięcy po modernizacji galerię odwiedziło ponad 5 mln osób. Najemcy zaś chętnie nawiązują z nami współpracę i decydują się na otwarcie swoich salonów w pasażu galerii – komentuje Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Więcej rozrywki dla każdego

Zmodernizowana Galeria Morena to nie tylko wzbogacona oferta handlowa i całkiem nowe wnętrza, lecz także rozbudowana oferta rozrywkowa. Do dyspozycji klientów oddana została przestronna strefa restauracyjna, klub fitness, nowoczesne kino 3D, a także (unikatowy na rynku nieruchomości komercyjnych) zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową.

Od roku klienci galerii mogą także liczyć na różnorodne atrakcje. Ogromną popularnością cieszyły się między innymi zeszłoroczne cykle filmowych seansów na leżakach, spotkań muzycznych czy zajęć fitness prowadzonych na tarasie.

- Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”. Naszym celem było dostarczenie klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Dzięki przygotowanym wydarzeniom, udało nam się ten cel osiągnąć. Wierzę, że również w tym roku dostarczymy naszym klientom wiele rozrywki, na którą czekają – dodaje Ronan Martin.

Po sukcesie zeszłorocznych atrakcji, Galeria Morena przygotowała szereg wydarzeń również w tym roku. Nowością jest cykl spotkań edukacyjnych pt. „Akademia Moreny”, zaplanowany specjalnie z myślą o najmłodszych gościach obiektu. W ciągu roku, w ramach programu, dzieci oraz ich opiekunowie wezmą udział łącznie w 8 różnorodnych spotkaniach.

- Modernizacja Galerii Morena wiązała się również z jej repozycjonowaniem. Z uwagi na zlokalizowanie obiektu w bliskim sąsiedztwie rodzinnych osiedli mieszkaniowych, postanowiliśmy więcej uwagi poświęcić właśnie rodzinom z dziećmi. Wierzę, że cykl edukacyjnych spotkań dla najmłodszych jest dla nich ciekawą propozycją. Potwierdza to liczba maluchów, które wzięły udział w dotychczasowych spotkaniach – dodaje Ronan Martin.

Podczas trzech dotychczasowych spotkań, w których udział wzięło łącznie blisko 800 osób, dzieci miały okazję poznać sekrety starożytnego Egiptu, udekorować gigantyczne wielkanocne pisanki czy wziąć udział w warsztatach kulinarnych. W nadchodzących miesiącach z kolei uczestnicy spotkań będą mogli między innymi spróbować swoich sił w różnych dyscyplinach sportowych czy poznać tajniki kinematografii.

Nieco starsi klienci Galerii Morena również mogą liczyć na atrakcje. Już od 3 czerwca, w każdą sobotę miesiąca, amatorzy aktywnego wypoczynku będą mogli wziąć udział w bezpłatnych zajęciach fitness prowadzonych na tarasie galerii. Z kolei na wielbicieli muzyki czekają mini koncerty na żywo, na które obiekt zaprosi w każdy czwartek lipca i sierpnia.

Więcej praktycznej nowoczesności

Klientom zmodernizowanej Galerii Morena udostępniona została również nowoczesna aplikacja mobilna. Nie tylko ułatwia ona klientom poruszanie się po obiekcie, lecz także pozwala skutecznie wyszukać aktualne promocje w butikach galerii, sprawdzić menu restauracji czy grafik zajęć fitness. Ponadto, z myślą o kierowcach, udostępniono funkcję oznaczania miejsca zaparkowania samochodu na planie parkingu, zaś z myślą o osobach aktywnie korzystających z sieci społecznościowych powstał moduł umożliwiający błyskawiczne udostępnianie stylizacji modowych znajomym.

- Z aplikacji mobilnej Galerii Morena korzysta już ponad 3 000 osób. Niezwykle cieszy nas, że liczba ta systematycznie wzrasta. Również nasze profile w mediach społecznościowych cieszą się zainteresowaniem ze strony klientów. Profil obiektu na Facebooku obserwuje już blisko 17 000 osób – komentuje Ronan Martin.

Aktualne wydarzenia i promocje przygotowane dla klientów Galerii Morena można śledzić nie tylko na Facebooku, lecz także na Instagramie. Osoby regularnie obserwujące profile obiektu na obu portalach społecznościowych mogą również liczyć na atrakcyjne konkursy z nagrodami czy porady stylistyczne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.