wydarzenia handel rodzina

Carrefour partnerem Miejskiego Dnia Dziecka w Łodzi

30.05.2017 | Carrefour Polska

Łódzkie sklepy Carrefour Polska po raz kolejny włączają się w organizację Miejskiego Dnia Dziecka. W tym roku, w ramach promocji zdrowego odżywiania, na stoisku Carrefour najmłodsi będą mogli spróbować lekkich dań ze świeżych warzyw i owoców. Obchody Dnia Dziecka odbędą się w Atlas Arenie (3.06) na ul. Piotrkowskiej (4.06).

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera wydarzenia promujące aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Realizując ten cel, sieć po raz kolejny angażuje się w organizację Miejskiego Dnia Dziecka w Łodzi, który w tym roku utrzymany jest w sportowym i kulturalnym klimacie.

Osoby, które odwiedzą stoisko Carrefour na ul. Piotrkowskiej 4 czerwca, spróbują przygotowywanych na miejscu owocowych i warzywnych sałatek. Dowiedzą się też jak przyrządzać zdrowe i zbilansowane posiłki. Sieć ufunduje również nagrody w konkursach, które podczas wydarzenia będą organizowane na scenie.

Carrefour Polska włącza się w wydarzenia promujące zdrowie, ale też realizuje własne kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” firma organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia”. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Warto dodać, że kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.