nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne
Wzbogać smak przyprawami marki własnej Carrefour
Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nową gamę 19 przypraw marki własnej, wyróżniających się doskonałą relacją jakości do ceny.
Carrefour podjął decyzję o odświeżeniu swojej gamy przypraw, które teraz wyróżniają się jeszcze wyższą jakością, atrakcyjną ceną i estetycznym opakowaniem. Nowa gama przypraw stanowi uniwersalny wachlarz dodatków smakowych, który może być dopełnieniem większości dań serwowanych na polskich stołach.
Klienci sklepów Carrefour mogą wybierać spośród 19 przypraw marki własnej:
- Bazylia 10g
- Cynamon mielony 20g
- Czosnek granulowany 20g
- Koperek 10g
- Liść laurowy 6,6g
- Majeranek 15g
- Nać pietruszki 10g
- Oregano 10g
- Papryka mielona ostra 20g
- Papryka mielona słodka 20g
- Pieprz czarny mielony 20g
- Pieprz czarny ziarnisty 20g
- Pieprz ziołowy 20g
- Tymianek 15g
- Ziele angielskie 15g
- Zioła prowansalskie 15g
Carrefour oferuje również specjalnie dobrane kompozycje przypraw, które są propozycją doprawienia dań gotowych:
- Przyprawa do gulaszu 30g
- Przyprawa do kebabu i gyrosa 30g
- Przyprawa do kurczaka 35g
Marka Własna Carrefour to starannie wyselekcjonowane produkty, o doskonałej relacji jakości do ceny. Carrefour przykłada dużą wagę do ich bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. Asortyment produktów Marki Własnej Carrefour to ok. 3000 referencji w takich kategoriach, jak:
- produkty spożywcze
- napoje i alkohole
- produkty świeże
- warzywa, owoce
- wędliny
- drogeria
- perfumeria
- produkty przemysłowe
- produkty gospodarstwa domowego
- artykuły sportowe
- zabawki
- artykuły sezonowe
- artykuły RTV/AGD
- tekstylia
Carrefour oferuje również marki z segmentu premium: Reflets de France, Terre d’Italia, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour i Wędzarnia Carrefour, a także produkty pochodzące z upraw ekologicznych oraz bezglutenowe.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.