nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Wzbogać smak przyprawami marki własnej Carrefour

26.05.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nową gamę 19 przypraw marki własnej, wyróżniających się doskonałą relacją jakości do ceny.

Carrefour podjął decyzję o odświeżeniu swojej gamy przypraw, które teraz wyróżniają się jeszcze wyższą jakością, atrakcyjną ceną i estetycznym opakowaniem. Nowa gama przypraw stanowi uniwersalny wachlarz dodatków smakowych, który może być dopełnieniem większości dań serwowanych na polskich stołach.

Klienci sklepów Carrefour mogą wybierać spośród 19 przypraw marki własnej:

  • Bazylia 10g
  • Cynamon mielony 20g
  • Czosnek granulowany 20g
  • Koperek 10g
  • Liść laurowy 6,6g
  • Majeranek 15g
  • Nać pietruszki 10g
  • Oregano 10g
  • Papryka mielona ostra 20g
  • Papryka mielona słodka 20g
  • Pieprz czarny mielony 20g
  • Pieprz czarny ziarnisty 20g
  • Pieprz ziołowy 20g
  • Tymianek 15g
  • Ziele angielskie 15g
  • Zioła prowansalskie 15g

Carrefour oferuje również specjalnie dobrane kompozycje przypraw, które są propozycją doprawienia dań gotowych:

  • Przyprawa do gulaszu 30g
  • Przyprawa do kebabu i gyrosa 30g
  • Przyprawa do kurczaka 35g

Marka Własna Carrefour to starannie wyselekcjonowane produkty, o doskonałej relacji jakości do ceny. Carrefour przykłada dużą wagę do ich bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. Asortyment produktów Marki Własnej Carrefour to ok. 3000 referencji w takich kategoriach, jak:

  • produkty spożywcze
  • napoje i alkohole
  • produkty świeże
  • warzywa, owoce
  • wędliny
  • drogeria
  • perfumeria
  • produkty przemysłowe
  • produkty gospodarstwa domowego
  • artykuły sportowe
  • zabawki
  • artykuły sezonowe
  • artykuły RTV/AGD
  • tekstylia

Carrefour oferuje również marki z segmentu premium: Reflets de France, Terre d’Italia, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour i Wędzarnia Carrefour, a także produkty pochodzące z upraw ekologicznych oraz bezglutenowe.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.