nowe produkty/usługi handel internet

Aplikacja Mój Carrefour może teraz więcej

24.04.2017 | Carrefour Polska

Zaktualizowana wersja aplikacji mobilnej Mój Carrefour ułatwi zakupy w sklepach dzięki dodanemu czytnikowi cen, możliwości zbierania naklejek promocyjnych oraz zdobywania e-kuponów za zakupy w supermarketach. Aplikacja do dnia dzisiejszego została pobrana prawie 600 000 razy.

Po zainstalowaniu nowej wersji aplikacji Mój Carrefour użytkownicy zyskają dostęp do trzech nowych funkcji. Po pierwsze w aplikacji pojawił się czytnik cen, dzięki któremu klienci będą mogli sprawdzić cenę zapisaną na kodzie kreskowym produktu w dowolnym momencie i miejscu, a nie tylko w wyznaczonych do tego punktach w sklepie.

Po drugie użytkownicy aplikacji mogą łatwiej i szybciej zbierać naklejki promocyjne, przyznawane przy zakupach podczas różnego rodzaju akcji kolekcjonerskich. Wystarczy, że za każdym razem przy kasie klient pokaże ekran „Karty” w aplikacji, a wszystkie przysługujące mu naklejki zostaną automatycznie dodane do odpowiednich albumów. Po uzbieraniu kompletu naklejek aplikacja automatycznie wygeneruje kupon, uprawniający do skorzystania z promocji.

Ostatnią nową funkcją jest „E-kupon Nagroda”, przysługujący klientom robiącym zakupy w supermarketach Carrefour Market. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie. Wyeliminuje to ryzyko zgubienia kuponu – zostanie on automatycznie przypisany do Karty klienta w aplikacji.

- W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play. Analiza potrzeb naszych klientów pozwoliła wprowadzić oczekiwane przez nich nowe funkcje, zapewniające szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Wdrożone teraz nowe funkcje to przykład kierunku, w którym chcemy rozwijać naszą aplikację mobilną. Oddajemy w ręce klientów kolejne narzędzia, dzięki którym jego doświadczenie z zakupów w sklepach Carrefour będzie jeszcze przyjemniejsze.

Podstawową funkcją aplikacji Mój Carrefour jest cieszący się dużą popularnością program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych nawet do -50% na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów.

Aplikacja Mój Carrefour jest dostępna do pobrania ze sklepów:

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.