wydarzenia praca ekonomia/biznes/finanse

ING na podium w rankingu Instytucja Roku 2016

10.03.2017 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski jest wśród zwycięzców Instytucji Roku 2016 w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. Ranking powstał na podstawie badania ekspertów portalu mojebankowanie.pl

- Systematycznie i konsekwentnie pracujemy nad tym, żeby klienci byli zadowoleni za każdym razem, gdy się z nami kontaktują. Podczas wizyty w oddziale, rozmowy z doradcą Contact Centre, przedstawicielem banku, czy korzystając z bankowości internetowej. Słuchamy klientów – poznajemy ich potrzeby, opinie i sugestie. Na tej podstawie udoskonalamy naszą ofertę i rozwijamy model obsługi. Wszystko po to, żeby klienci otrzymywali to, czego potrzebują. Edukujemy i wspieramy ich, żeby dzisiejsza technologia nie była im obca i żeby czuli się w cyfrowym świecie komfortowo – powiedział Krystian Setera, Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim.

Badania jakości obsługi w placówkach zrealizowano w formule wizyt eksperckich, przeprowadzonych cyklicznie w ciągu roku. Każde badanie składało się z sześciu bloków: „pierwsze wrażenie”, „płynność obsługi”, „powitanie”, „komfort obsługi”, „rozmowa z doradcą” i „zakończenie rozmowy”. Co dwa miesiące eksperci odwiedzili 90 oddziałów bankowych, 33 placówki ubezpieczeniowe i 20 punków obsługi operatorów telefonii komórkowych. Wyniki spotkań złożyły się na ostateczny ranking, opracowany osobno dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii komórkowej.

Wszystkie informacje o rankingu są dostępne na stronie www.instytucjaroku.pl

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie