nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Warzywa bio od polskich producentów w sklepach Carrefour Polska

01.03.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadza do sprzedaży pochodzące od polskich producentów  warzywa bio marki „BIO warto!”, której producentem jest AGRO SELECT S.A. Nowa, ekologiczna gama produktów jest dostępna od 28 lutego dla klientów wszystkich hiper- i supermarketów oraz wybranych sklepów Express sieci Carrefour.

Carrefour Polska, odpowiadając na rosnące zainteresowanie świadomych konsumentów, wprowadza nową markę warzyw bio „BIO warto!”. Gama produktów obejmuje warzywa korzeniowe i okopowe, pochodzące w całości od polskich, certyfikowanych producentów. Produkty powstają w małych, rodzinnych gospodarstwach  ekologicznych, zlokalizowanych w najczystszych regionach Polski. Asortyment obejmuje następujące produkty:

- Ziemniak żółty w opakowaniu 1 kg

- Cebula żółta w opakowaniu 0,7 kg

- Burak czerwony w opakowaniu 0,7 kg

- Seler korzeń w opakowaniu 0,7 kg

- Marchew w opakowaniu 0,7 kg

- Pietruszka w opakowaniu 0,5 kg

Warzywa dostępne w linii „BIO warto!” gwarantują jakość i pochodzenie potwierdzone certyfikatami wydawanymi przez instytucje unijne. Ich produkcja odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego i przy wykorzystaniu naturalnych metod oraz środków produkcji, a przy tym nie są one modyfikowane genetycznie. Produkty „BIO warto!” charakteryzują się wysoką wartością odżywczą i najwyższymi walorami smakowymi. Producent marki „BIO warto!”, firma AGRO SELECT S.A., jest wieloletnim dostawcą Carrefour Polska. AGRO SELECT S.A. współpracuje ze Stowarzyszeniem Polska Ekologia, co zapewnia dostęp do ściśle wyselekcjonowanej, sprawdzonej grupy polskich dostawców, oferujących warzywa i owoce bio najwyższej jakości.

Wiedząc, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia, Carrefour wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów ze zdrowej półki (bio, dietetycznych, bezglutenowych, bez laktozy oraz dla diabetyków), a także produktów lokalnych, pochodzących od małych i średnich polskich producentów. Artykuły te dostępne są w sklepach Carrefour w atrakcyjnej cenie. Carrefour Polska posiada też szeroką gamę importowanych bio warzyw, owoców, bakalii i soków.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.