nowe produkty/usługi handel internet ekonomia/biznes/finanse
Grupa vente-privee obejmuje pakiet większościowy akcji klubu zakupowego złotewyprzedaże.pl i rozszerza swoją działalność na nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa vente-privee przeprowadziła nową akwizycję obejmując pakiet większościowy akcji największego klubu zakupowego w Polsce złotewyprzedaże.pl. Działania te są wynikiem realizacji strategii rozwoju Grupy, która zakłada umacnianie pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Zespół zarządzający klubem zakupowym złotewyprzedaże.pl pozostanie bez zmian.
Grupa Vente-Privee wchodzi do Polski
Rynek sprzedaży staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wymusza to na jego uczestnikach większe wyspecjalizowanie i lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań klientów zarówno w internecie jak i tradycyjnym kanale sprzedaży. Strategia rozwoju Grupy vente-privee zakłada umiejętne dopasowywanie się do zmieniających się potrzeb klientów, zwracając przy tym dużą uwagę na synergię prowadzonych działań, aby w jednym miejscu i czasie udostępnić klientom najlepszą na rynku ofertę i obsługę.
Internetowy klub zakupowy złotewyprzedaże.pl z siedzibą w Warszawie należy do kluczowych graczy w segmencie szybkich wyprzedaży tzw. flash sale w Polsce. Objęcie większości udziałów w polskiej firmie, jest kolejnym krokiem mającym na celu umacnianie pozycji globalnego lidera przez Grupę vente-privee. Ekspansja na nowe rynki jest istotna z punktu widzenia dalszego rozwoju polskiego klubu zakupowego, szczególnie z uwagi na wielkość rynku i apetytu konsumentów na marki.
Decyzja o objęciu większościowego pakietu zlotewyprzedaże.pl jest efektem realizacji długoterminowej strategii rozwoju firmy i nowym etapem naszej działalności na silnym europejskim rynku. Jesteśmy pełni szacunku dla pracy wykonanej przez założycieli i zarząd klubu zlotewyprzedaze.pl. Bardzo nas cieszy ich poparcie w realizacji naszej europejskiej przygody, która od teraz rozciąga się także na Polskę. Zespół zaangażowany w rozwój klubu oraz model organizacyjny jest w pełni zgodny z naszymi wartościami i ambicjami – wyjaśnia Jacques-Antoine Granjon, założyciel i CEO vente-privee.com
Nowy sojusz rozszerza działalność Grupy w Europie Środkowo-Wschodniej
Zespół dotychczas zarządzający internetowym klubem zakupowym złotewyprzedaże.pl będzie prowadził nadal działalność w sposób autonomiczny, jedynie pod nadzorem vente-privee.
Vente privee to protoplasta i lider konceptu szybkich wyprzedaży flash sales na świecie. Większościowy udział vente-privee.com w kapitale złotewyprzedaze.pl pozwoli naszej spółce na szybszy rozwój oraz poszerzenie oferty. Dzięki tej współpracy będziemy mogli zaoferować naszym klientom dostęp do ponad 6000 unikalnych światowych marek w wyjątkowych cenach. Nasz model biznesowy wspiera także rozwój dystrybucji polskich marek oraz ich promocję na rynkach europejskich – mówi Maciej Dulski, nowy CEO serwisu złotewyprzedaże.pl.
Ambicją francuskiej grupy vente-privee jest dostarczanie swoim partnerom i ich markom unikalnych na rynku usług oraz zapewnienie profesjonalnego doradztwa na każdy etapie współpracy.
informacje o firmie
► O Złotewyprzedaże.pl
Złote Wyprzedaże to największy internetowy klub zakupowy w Polsce, oferujący ubrania i dodatki najlepszych światowych marek oraz znanych projektantów w promocyjnych cenach – nawet do 90% taniej w stosunku do pierwotnej ceny. Sprzedaż odbywa się w ramach kilkudniowych kampanii sprzedażowych (wyprzedaży), obejmujących produkty danej marki lub kategorii. Codziennie wprowadzanych jest do sprzedaży 8-10 nowych kampanii. Klub rozpoczął działalność w 2010 roku i obecnie obsługuje ponad 3.5 miliona członków.
► O vente-privee Group
Vente-privee jest pionierem koncepcji szybkich wyprzedaży typu "flash sale" oraz globalnym liderem tej branży. Od 2001 roku Grupa specjalizuje się w pomocy markom w zarządzaniu nadmiarem towarów, dostęp do którego jest zarezerwowany dla 50 milionów członków na świecie. Sprzedaż jest ograniczona w czasie (3 do 5 dni) i jest organizowana w ścisłej współpracy z ponad 6 000 międzynarodowych marek we wszystkich obszarach: ready-to-wear, akcesoria modowe, meble, zabawki, sport, wina… vente-privee oferuje ceny po znacznych obniżkach (-50 do -70%) w porównaniu do rekomendowanych. Posiada 3800 pracowników w 13 europejskich krajach, w tym Wielkiej Brytanii. Obrót vente-privee.com w 2015 roku wyniósł 2 miliardy euro. Więcej informacji pod adresem: http://pressroom.vente-privee.com.
informacje o firmie
► O Złotewyprzedaże.pl
Złote Wyprzedaże to największy internetowy klub zakupowy w Polsce, oferujący ubrania i dodatki najlepszych światowych marek oraz znanych projektantów w promocyjnych cenach – nawet do 90% taniej w stosunku do pierwotnej ceny. Sprzedaż odbywa się w ramach kilkudniowych kampanii sprzedażowych (wyprzedaży), obejmujących produkty danej marki lub kategorii. Codziennie wprowadzanych jest do sprzedaży 8-10 nowych kampanii. Klub rozpoczął działalność w 2010 roku i obecnie obsługuje ponad 3.5 miliona członków.
► O vente-privee Group
Vente-privee jest pionierem koncepcji szybkich wyprzedaży typu "flash sale" oraz globalnym liderem tej branży. Od 2001 roku Grupa specjalizuje się w pomocy markom w zarządzaniu nadmiarem towarów, dostęp do którego jest zarezerwowany dla 50 milionów członków na świecie. Sprzedaż jest ograniczona w czasie (3 do 5 dni) i jest organizowana w ścisłej współpracy z ponad 6 000 międzynarodowych marek we wszystkich obszarach: ready-to-wear, akcesoria modowe, meble, zabawki, sport, wina… vente-privee oferuje ceny po znacznych obniżkach (-50 do -70%) w porównaniu do rekomendowanych. Posiada 3800 pracowników w 13 europejskich krajach, w tym Wielkiej Brytanii. Obrót vente-privee.com w 2015 roku wyniósł 2 miliardy euro. Więcej informacji pod adresem: http://pressroom.vente-privee.com.