nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour zakończył ostatni etap rozbudowy Galerii Morena

19.10.2016 | Carrefour Polska

Wraz z otwarciem najnowocześniejszego multipleksu w Trójmieście, kina Cinema 3D, Carrefour zakończył ostatni etap realizacji jednej ze swoich największych inwestycji na polskim rynku - rozbudowy, modernizacji i re-komercjalizacji Galerii Morena w Gdańsku. W ostatni weekend, podczas wielkiego otwarcia kina, galerię odwiedziło łącznie kilkadziesiąt tysięcy klientów.

Kino CINEMA3D w Galerii Morena jest pierwszym multipleksem w Europie Środkowej w którym widzowie mogą oglądać filmy na panoramicznym multiekranie BARCO ESCAPE. Zastosowana technologia pozwala wyświetlać dodatkowe efekty lub poszerzać horyzont projekcji na trzech niezależnych ekranach, tworząc wrażenie współuczestnictwa widza w fabule filmu. W obiekcie zastosowano również zaawansowany system dźwiękowy  Dolby ATMOS, potęgujący doznania słuchowe, a także nowoczesne projektory przystosowane do wyświetlania najwyższej jakości obrazu 4K oraz trójwymiarowych projekcji w systemie DepthQ 3D. Wszystkie 6 sal w kinie Cinema 3D przystosowano są do obsługi osób niepełnosprawnych, a dla najbardziej wymagających widzów oddano do użytku komfortowe, skórzane, w pełni regulowane fotele VIP.

Kino Cinema 3D jest najważniejszym elementem strefy rozrywki otwartej w Galerii Morena w maju tego roku. Strefa obejmuje również nowoczesny food-court połączony z odkrytym, przestronnym tarasem z funkcją wypoczynkową, a także plac zabaw dla dzieci Kinderplaneta. Uroczyste otwarcie kina, które odbyło się w dniach 14-16 października 2016 roku spotkało się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Gdańska. W miniony weekend Galerię Morena odwiedziło blisko pięćdziesiąt tysięcy klientów.

- Galeria Morena to najbardziej rozpoznawalna inwestycja Carrefour w Polsce. Dzięki przeprowadzonej rozbudowie i modernizacji, stała się ona jedną z najnowocześniejszych galerii na Pomorzu.powiedział podczas uroczystości otwarcia dla VIP, Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych. - Centra handlowe Carrefour w Polsce to obecnie ponad 230 tys..000 mkw. GLA. Dołożymy wszelkich starań, aby były one równie spektakularne jak zrealizowana przez nas Galeria Morena oraz, aby były dla najemców i klientów ciekawą alternatywą dla nowo powstających galerii handlowych dodał Ronan Martin.

W wyniku rozbudowy Galeria Morena zyskała ponad 13 000 m2 powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 m2, mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki z dostępem do social mediów, bezpłatne wi-fi, czy wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci. Oprócz powstania kina, głównymi elementami przebudowy było znaczne poszerzenie oferty modowej, budowa fitness clubu, modernizacja hipermarketu Carrefour oraz przebudowa części wspólnych oraz parkingów. Galeria Morena przeszła również proces całkowitego repozycjonowania. Zmianie uległo  logo galerii,  system identyfikacji wizualnej oraz strategia marketingowa.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują ciekawą i różnorodną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów, których celem jest ich pełne dopasowanie do oczekiwań lokalnych klientów oraz zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.