nowe produkty/usługi handel

Carrefour otworzył nowy klasyczny supermarket w Nowym Dworze Mazowieckim

10.10.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w segmencie classic. Sklep o powierzchni ok. 1 tys. mkw. zlokalizowany jest w galerii handlowej przy ul. Warszawskiej 36 w Nowym Dworze Mazowieckim i oferuje klientom różnorodną ofertę ponad 12 tysięcy artykułów. W sklepie znalazło pracę 26 mieszkańców miasta i okolic. Wprowadzony przez Carrefour podział supermarketów na 3 segmenty: premium, urban i classic gwarantuje dopasowanie oferty sklepu do lokalnego profilu i potrzeb mieszkańców.

Nowy supermarket mieści się w Galerii Hit. Będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 8.00-21.00, a w niedzielę w godz. 9.00-20.00. Galeria jest położna na skrzyżowaniu głównych dróg, przy drodze dojazdowej do lotniska w Modlinie i znajduje się w odległości 400 m. od centrum miasta, w sąsiedztwie targowiska miejskiego. W supermarkecie segmentu classic konsumenci znajdą ponad 12 tys. artykułów: produkty spożywcze, napoje, alkohole, drogerię, perfumerię, artykuły przemysłowe i sezonowe oraz tekstylia. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych z szeroką ofertą 300 rodzajów wędlin, serów, ryb i wyrobów garmażeryjnych.

- Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji w formacie supermarketów poprzez otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje istniejących placówek, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb lokalnego rynku. Carrefour to sieć multiformatowa, gwarantująca różnorodność i nowoczesność oraz – przede wszystkim, dopasowanie oferty sklepu do potrzeb klientów. Stąd trzy różne koncepty supermarketów wdrożone na polskim rynku. mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience. – W tym roku otworzyliśmy już nowe sklepy w segmentach premium i urban, natomiast supermarket przy ul. Warszawskiej reprezentuje trzeci segment – classic, oferujący szeroki wybór produktów codziennej potrzeby, w tym przede wszystkim asortymentu świeżego, marek własnych, artykułów przemysłowych i tekstyliów dodaje François Vincent.

W ramach produktów świeżych sklep oferuje 100 rodzajów warzyw i owoców na Targu Świeżości, wypiekane na miejscu pieczywo, a także nabiał i wędliny pochodzące od regionalnych dostawców, takich jak: PIB, Tarczyński, Gzella, Duda. W ofercie sklepu są również wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour. Tajemnicą wyjątkowego smaku i aromatu wędlin i kiełbas Carrefour są sprawdzone, tradycyjne receptury oraz proces wędzenia na ciepło naturalnym dymem z drewna drzew liściastych. Ponadto, klienci supermarketu w Nowym Dworze Mazowieckim mają możliwość zakupu świeżo wyciskanego na miejscu soku z pomarańczy oraz naturalnie mętnego soku z jabłek.

Gamę produktów świeżych uzupełnia linia produktów naturalnych „Jakość z Natury Carrefour”, które produkowane są z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Asortyment tej kategorii produktów został niedawno rozszerzony o pomidory malinowe od lokalnego dostawcy z Mazowsza, które również dostępne będą w ofercie nowego supermarketu.

Sklep oferuje również 250 artykułów dedykowanych osobom, które dbają o zdrowie. Są to produkty bio, bezglutenowe, sojowe, bez laktozy, a także przeznaczone dla diabetyków oraz alergików. W kategorii bio, w stałej ofercie sklepu znalazły się również owoce i warzywa.

W ofercie dostępne są także produkty Kuchni Świata, reprezentujące kuchnie 12 krajów, m.in. Hiszpanii, Turcji, Nepalu czy Peru, a także znane regionalne artykuły marki Reflets de France i włoskie specjały Terre d’Italia, dostępne jedynie na półkach sklepów Carrefour w Polsce.

Dodatkowo, sklep gwarantuje konsumentom promocję „Zyskuj na okrągło”, dzięki której wiele artykułów spożywczych oferowanych jest w stałych cenach, a także możliwość przystąpienia do programów lojalnościowych „Karta Dużej Rodziny” oraz „Karta Seniora”, które umożliwiają korzystanie ze zniżek na zakupy w Carrefour.

Sprawną obsługę klientów zapewnia 26 pracowników z Nowego Dworu i okolic. Dla wygody klientów uruchomiono 6 kas, w tym 2 kasy szybkiej obsługi.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.